توکلی:

هم گروه نشدن با روسیه شانس بزرگی است

رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: تیم ملی والیبال نشسته بانوان با هم گروه نشدن با روسیه شانس بزرگی برای صعود از گروه خود دارد.

هم گروه نشدن با روسیه شانس بزرگی است
لیلی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود:با توجه به گروه بندی انجام شده ، می توان به صعود از این گروه امیدوار بود چرا که روسیه در این گروه ما قرار ندارد و این بزرگترین شانس برای والیبالیست های ما به شمار می رود.

وی ادامه داد:در مسابقات جام بین قاره ای چین ما با شش تیم دارای سهمیه ریو رقابت کردیم و تیم روسیه تنها تیمی بود که در پایان رقابت ها دارای سهمیه شد و تیم ملی کشورمان در جام بین قاره ای با این تیم رو در رو نشد.با توجه به این نکته که اولین دیدار با هر تیم بزرگی می تواند چالش برانگیز باشد کادر فنی تیم ملی نگران از هم گروهی با روسیه بود چرا که می توانست شانس صعود ما از این گروه را کم رنگ کند. با قرعه کشی که انجام شد و تیم روسیه در گروه A قرار گرفت خیال کادر فنی و بازیکنان ما راحت شد.

توکلی در خصوص هم گروهی با تیم چین گفت: چین از تیم های قدرتمند جهان است اما تیم ملی شانس این را داشته است که در جام بین قاره با این تیم رقابت کند و علاوه بر آن با برپایی اردوی مشترک با این تیم قبل از شروع مسابقات ریو با یک شناخت کامل با چین در پارالمپیک رو به رو شود.

رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی تلاش می کند که از گروه خود صعود کند اما در نهایت هدف ما حفظ رنکینگ پنجمی جهان است و نباید حتی تیم رواندا را دست کم گرفت و با شناخت نقاط ضعف و قوت کامل از حریفان در ریو حاضر می شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار