شب طلایی تیراندازان ایرانی

تیراندازان جانبازان و معلولین کشورمان در دو بخش انفرادی و تیمی در مسابقات جهانی آلمان به دو مدال طلا رسیدند.

تیراندازان طلایی شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان که در مسابقات جهانی آلمان حضور دارد در اولین روز رقابت های خود توانست در بخش تیمی ماده 50 متر خفیف به مدال طلا دست یابد.
مهدی زمانی، ساره جوانمردی و عالیه محمودی، تیراندازان کاروان ایران در رقابت های تیمی تپانچه خفیف  50 متر، ماده  P4 هستند که توانستند به ترتیب با دریافت  امتیاز 529، 548 و 528  در صدر جدول  مسابقات قرار بگیرند و عنوان قهرمانی و نشان طلای تپانچه خفیف را بدست آوردند.

در اولین روز مسابقات، معصومه خدابخشی نماینده تیم ملی کشورمان در تفنگ بادی ماده R4 این رقابت ها بود که با کسب امتیاز 630.9 در میان 44 شرکت کننده توانست در جایگاه سیزدهم ایستاد و از کسب مدال بازماند.

 ساره جوانمردی طلایی شد

ساره جوانمردی در رقابت های انفرادی تپانچه خفیف 50 متر، در ماده  P4 با ثبت رکورد 185  در جایگاه قهرمانی قرار گیرد و دومین نشان طلای کاروان ایران در این مسابقات را بدست آورد.
عالیه محمودی در مسابقات انفرادی این ماده به عنوان پنجم دست یافت و مهدی زمانی نیز هفتم شد.

بدین ترتیب پرونده کاروان کشورمان در اولین روز مسابقات با کسب یک نشان طلای تیمی و یک نشان طلای انفرادی بسته شد.

رقابت های تیراندازی بین المللی آلمان تا 23 اردیبهشت ماه در شهر هانوفر برگزار می شود و کاروان کشورمان با 5 ملی پوش پارالمپیکی زیر نظر حسین امیری سرمربی تیم در این مسابقات شرکت کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار