توکلی: اردوی مشترکی با تیم ملی روسیه خواهیم داشت

نائب رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: اردوی یازدهم را به صورت مشترک با تیم ملی روسیه برگزار می کنیم.

توکلی: اردوی مشترکی با تیم ملی روسیه خواهیم داشتلیلی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اردوی مشترکی با تیم ملی روسیه در برنامه اردوهای تیم ملی پیش بینی شده است که در صورت موافقت فدراسیون و تیم ملی روسیه ، اردوی یازدهم تیم را در قالب دیدارتدرکاتی برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در نظر داشتیم اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کنیم که به علت محدودیت زمان و یکسری از مشکلات این اردو حذف شد و اکنون به دنبال برپایی اردوی مشترک با روسیه هستیم.

توکلی افزود: تیم ملی روسیه تنها تیمی است که در جام بین قاره ای مقابل تیم ما قرار نگرفت و ما شناخت کافی از این تیم نداریم و امیدوارم بتوانیم با برپایی اردوی بتوانیم آنایز درستی از این تیم پیدا کنیم و با آمادگی بالا به ریو اعزام شویم.

وی در خصوص اردوی دهم تیم ملی بیان کرد: این اردو با حضور 14 ملی پوش از 10 استان کشور زیر نظر مریم ایران منش سرمربی تیم ملی در کاشان برگزار می شود و ترکیب نهایی تیم ملی در پایان این اردو قطعی خواهد شد.

نائب رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی نسبت به مسابقات جام بین قاره ای پیششرفت چشمگیری داشته است و اگر بتواند این روند را در ریو نیز حفظ کنیم می توانیم از سکوداران این دوره از پارالمپیک باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار