توکلی: گام های پارالمپیک ایران همیشه از المپیک جلوتر است

نائب رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: تاریخ ثابت کرده قدم های پارالمپیک ایران از المپیک جلوتر است و افتخارات بیشتری را رقم می زند.

توکلی: گام های پارالمپیک ایران همیشه از المپیک جلوتر استلیلی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تاریخ ورزشی ایران ثابت کرده که ملی پوشان پارالمپیکی موفقیت های بیشتری را در مسابقات کسب می کنند و با دریافت مدال های مختلف جایگاه بالایی را برای کشورمان در جهان رقم می زنند و این موضوع ثابت می کند قدم های پارالمپیک همیشه جلوتر از المپیک ایران است و امیدوارم در ریو نیز شاهد این موضوع باشیم و ناکامی کاروان المپیک را جبران کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال نشسته بانوان عنوان کرد: از فردا اول شهریور ماه اردوی متصل به اعزام آنها در محل فدراسیون آغاز می شود و در این مرحله تمریناتی که در اردوهای قبل به بازیکنان دادیم در بازی های پیاده می کنیم و تاکتیک ها نیز در همین بازی های مورد ارزیابی قرار می گیرند تا در صورت نیاز، اصلاحات لازم بر روی ملی پوشان صورت گیرد.

توکلی ادامه داد: ملی پوشان از نظر فنی و روحی ارتقا لازم را پیدا کردند و 12 مرحله اردو به افزایش آمادگی آنها کمک لازم را کرده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه با تیم های حاضر در ریو در قالب مسابقات جام بین قاره ای در فروردین ماه رقابت کردیم تیم ها برای بازیکنان و کادرفنی ناشناخته نیستند و می توانیمک با حفظ جایگاه پنجمی جهان به صعود از گروه مقدماتی امیدوار باشیم.

توکلی عنوان کرد: تیم ملی با قهرمان و نائب قهرمان جهان در ریو هم گروه است اما با توجه به شرایط کنونی رسیدن تیم ملی والیبال بانوان به مرحله یک چهارم نهایی دور از ذهن نیست و امیدواریم با شکست یکی از این دو تیم بتوانیم به مراتحل بالاتر صعود کنیم.

نائب رئیس انجمن والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان ما فقط از نظر تجربه بازی جهانی از حریفان خود عقب تر هستند که با حفظ تمرکز و افزایش دقت می توانند علاوه بر کسب تجربه با شکست حریفان به مراحل بالاتر در پارالمپیک صعود کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار