خسروی وفا: حضور وزیر ورزش و جوانان دلگرمی برای ملی پوشان است

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوهای آمادگی باعث دلگرمی ملی پوشان جانباز و معلول می شود.

خسروی وفا: حضور وزیر ورزش و جوانان دلگرمی برای ملی پوشان استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازدید دوره ای که وزیر ورزش داشتند ابتدا بر سر مزار شهید گمنام حاضر شدند و پس از آن بر سر اردوی تمرینی تیم ها رفتند و از نحوه فعالیت ملی پوشان و مشکلات تیم های پارالمپیک مطلع شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تهیه تجیرات تیراندازی سخت است ، با صحبتی که ملی پوشان با وزیر داشتند مقرر شد فشنگ های استاندارد تامین شود و این موضوع دلگرمی باری تیم تیر اندازی جانبازان و معلولین شد.

خسروی وفا افزود: وزیر در اردوی والیبال نشسته مردان حاضر شدند و نحوه تمرین بازیکنان را ارزیابی کردند و سرمربی تیم از مقام های کسب شده این تیم و جایگاه والیبال نشسته مردان ایران در  دنیا با وزیر صحبت کردند و دلگرمی برای ملی پوشان ایجاد شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان گفت: در این دوره پارالمپیک کاروان ایران با 13 رشته ورزشی و حدود 90 ورزشکار حاضر می شود که نسبت به لندن افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار