اردوی پارالمپیکی تیراندازان

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین آماده مسابقات ریو می شود

سومین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین با هدف آمادگی یرای پارالمپیک ریو برگزار می شود

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین آماده مسابقات ریو می شودبه گزارش خبرنگار   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین پس از بازگشت از مسابقات جهانی آلمان با یک استراحت کوتاه سومین اردوی خود را با هدف آمادگی برای پارالمپیک ریو از 4 خردادماه در محل فدراسیون برگزار می کند.

ملی پوشان تیم تیراندازی در حالی به این اردو می روند که در تورنمنت جهانی آلمان موفق به  کسب 5 مدال شامل 4 طلا و یک برنز شدند و شناخت کاملی از تیراندازان حاضر در ریو بدست آوردند و با آگاهی از نقاط ضعف و قوت خود تمرینات اردو را پیگیری می کنند. 

ساره جوانمردی و عالیه محمودی در دو ماه تپانچه بادی و تپانچه ۵۰ متر بانوان، سمیرا ارم در تپانچه بادی بانوان، معصومه خدابخشی در تفنگ ایستاده و مهدی زمانی در تپانچه بادی مردان پنج تیرانداز پارالمپیکی هستند که درا ین اردو حضور دارند و همچون گذشته به تمرینات خود زیر نظر حسین امیری به عنوان سرمربی ادامه می دهند.

مرحله سوم اردوی آمادگی تیراندازان تا ۱۸ خردادماه ادامه دارد و مهرنوش امینی و زهرا پیربداغی به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار