همدان؛

واریز کمک هزینه مستعدین المپیک به حساب هیات های ورزشی

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان از تامین منابع مالی حقوق مستعدین بازی های المپیک و پارالمپیک ریو خبر داد.

واریز کمک هزینه مستعدین المپیک به حساب هیات های ورزشی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ضمیری کامل با اشاره به اینکه چهارمین کمک هزینه مستعدین المپیک به حساب هیات ها واریز شد، گفت: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند از جمله اهداف اداره کل و هیات ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزرات مطبوعه و فدراسیون های ورزشی نیز هستیم.


وی ادامه داد: قهرمانان شناسایی شده در این کمیته از دی ماه مورد حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته اند و زیرساخت لازم به منظور پیگیری تمرینات آنان به خوبی فراهم شده است.

ضمیری در مورد پرداخت کمک هزینه مصوب شورای هماهنگی بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ورزشکارانی که مستعد کسب سهمیه بازی‌های ریو هستند گفت: با مصوبه اعضای آن ستاد و دستور مدیرکل ورزش و جوانان از دی ماه امسال ماهانه مبلغی به ورزشکارانی که مستعد کسب سهمیه المپیک هستند پرداخت شده است و روز گذشته چهارمین کمک هزینه مستعدین المپیک به حساب هیات ها واریز شد.

ضمیری کامل درباره نحوه پرداخت کمک هزینه قهرمانان افزود: با توجه به تغییراتی که هر ماه در تعداد مستعدین بوجود می آید ما نهایتا تا سی ام هر ماه بر اساس فهرستی که کارشناسان ورزشی و روسای هیات های ورزشی در اختیار معاون قهرمانی قرار می دهند و بعد از تایید مدیرکل ورزش و جوانان، به حساب آن هیات واریز می کنیم تا بدست ورزشکاران برسد.

وی با اشاره به برقراری ارتباط نزدیک با فدراسیون‌های رشته‌های شناسایی شده، بیان کرد: به منظور ایجاد انگیزه در ورزشکاران مستعد استان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان در محل اردو‌ها حضور می‌یابیم و از این ورزشکاران تجلیل می‌کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.