کیارستمی: عملکرد تیم ریکرو در چین نگران کننده نبود

دبیرفراسیون تیروکمان گفت: مسابقات شانگهای فرصتی برای شناخت نقاط ضعف تیم ریکرو بود.

کیارستمی: عملکرد تیم ریکرو در چین نگران کننده نبود
رضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیم ها ی کامپوند وریکرو در رقابت های جهانی شانگهای چین اظهار داشت:مسابقات شانگهای چین اولین مرحله رقابت های جهانی بود که تمامی قدرت های برتر دنیا شرکت کردند وتیم ریکرو با ترکیب کامل دراین دوه شرکت کرد اما تیم کامپوند به طور کامل اعزام نشد.

وی ادامه داد: هدف فدراسیون از اعزام تیم ریکرو به این مسابقات کسب نتیجه نبود بلکه خواستیم  با نزدیک شدن به رقابت های کسب سهمیه المپیک ترکیه نقاط ضعف تیم ملی سنجیده شود.

کیارستمی افزود: برنامه های تیم ملی باید در ترکیه عملی شود و مسابقات چین مسابقه ای تدارکاتی برای تیم ملی بود اما با این حال بخش مردان روند روبه رشدی داشت وعملکرد کمانداران نوید کسب سهمیه در آنتالیا را می داد.

وی درباره قهرمانی تیم کامپوند گفت: تیم کامپوند برای اولین بار قهرمان مسابقات جهانی شد البته پیش از این در جام جهانی قهرمانی شدیم واکنون توانستیم از عنوانمان دفاع کنیم.

کیارستمی درباره عملکرد مربی جدید تیم ملی تصریح کرد: پارک از رزومه خوبی در سطح بین المللی برخوردار است وکارنامه قابل قبولی داشت ودر مدتی که هدایت تیم ملی را به عهده گرفت شاهد پیشرفت تیم بودیم البته تا مسابقات ترکیه فرصت زیادی باقی  مانده است که در این مدت باید شرایطی رافراهم کنیم تا ملی پوشان  تواناییشان را برای کسب سهمیه المپیک متمرکز کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیروکمان ، کامپوند ، ریکرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار