ارومیه؛

جنگ در سنگر دفاع از کشور در سنگر اقتصاد مقاومتی

وظیفه ما دیروز جنگ در سنگر دفاع از کشور و امروز تلاش در سنگر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ برگزاري یادواره شهدای جامعه کارگری شهرستان خوی با حضور مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،حضور شوراي اداري ،خانواده هاي شهدا کارگري وباحضورکارگران زحمت کش و با ميزباني سپاه شهرستان خوي درسالن اراشاد اسلامي اين شهرستان برگزارشد

مهندس نقی زاده دراين مراسم با تبریک هفته بزرگداشت مقام کارگر، با تاکید بر تلاش با تمام قدرت در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رونق اقتصاد مقاومتی به عنوان شاهراه حل مشکلات اقتصادی، گفت: وظیفه ما دیروز جنگ در سنگر دفاع از کشور و امروز تلاش در سنگر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و افزایش صادارت است.

وي با بيان اينكه كارگران در رشد و بالندگي جامعه نقش مهمي داشته و از اركان توسعه و پيشرفت هر كشور محسوب مي شوند، افزود: دوازدهم ارديبهشت سالروز گراميداشت كار و كارگر است و اين روز متعلق به قشري است كه با چرخش دست و بازوي آن ها چرخ اقتصادي جامعه به حركت در مي آيد.

نقي زاده پايه و اساس اقتصاد مقاومتي را كار و كارگر عنوان كرد و ادامه داد: توليد هر كالاي ايراني به منزله ايجاد و تثبيت دهها فرصت شغلي در كشور است وخريدهر کالاي خارجي تيري برقلب کارگران است.

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان آذربايجان غربي درادامه تاکيد کرد: امروز راهي جز پيروي از ولايت‌فقيه رانداريم و بايد بصير و هوشيار بوده و هدف انقلاب را فراموش نكنيم و در اين صورت است كه دشمن توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

رضا نقي زاده دربخش از سخنان خود گفت:برگزاری یادواره شهدا و احترام به خانواده شهداء، کمترین کاری است که می‌توان در حق این عزیزان انجام داد.

وي دربخش از سخنان خودبابيان اينکه شهرستان خوي يك هزار و چهار شهيد تقديم انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران كرده است كه از اين تعداد 13 تن مربوط به شهداي جامعه كارگري هستند که برگزاری یادواره شهدا و احترام به خانواده شهداء، کمترین کاری است که می‌توان در حق آنها انجام داد.

لازم به ذکر است که در پایان این یادواره از خانواده شهدای کارگر و تلاشگران نمونه شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اقتصاد ، سنگر ، مقاومتی ، جنگ ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.