باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

ماجرای خودکشی قاتل ستایش چه بود؟/ آخرین خبر‌ها از عکس‌های جنجالی اینستاگرام پسر جنایتکار

زمزمه شده بود که قاتل ستایش دست به خودکشی زده است که موضوع سریعا توسط دادستان ورامین مورد بررسی قرار گرفت.

ماجرای خودکشی قاتل ستایش چه بود؟/ آخرین خبر‌ها از عکس‌های جنجالی اینستاگرام پسر جنایتکاربه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 22 فروردین امسال، مردی همراه پسر 16 ساله اش به كلانتری خیرآباد مراجعه و اعلام كرد كه پسرش، دختر 6 ساله افغان همسایه شان را به خانه كشانده و به قتل رسانده است. ماموران با گفته های این مرد، پسرش را به اتهام قتل بازداشت كردند و  مورد بازجویی قرار دادند تا مشخص شود، متهم پس از ارتكاب قتل، جسد را مورد اسیدپاشی قرار داده بود. اكنون با گذشت دو هفته از زمان وقوع حادثه، تحقیقات پلیس همچنان برای كشف سایر زوایای حادثه ادامه دارد.

*قاتل مصرف مشروبات الکلی داشته

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی  و سخنگوی ناجا بلافاصله به خبرنگاران با اشاره به این جنایت هولناک اعلام کرد: این پرونده درحال بررسی است ولی تاکنون ردپایی از مواد مخدر در آن پیدا نشده ولی قاتل مواد الکلی زیادی مصرف کرده بود که پلیس درحال بررسی گذشته و وضعیت خانواده او است.

*اولین اظهار نظر دادستان ورامین

سرانجام 10 روز پس از انتشار خبر تعرض و قتل ستایش ابولقاسم مرادطلب دادستان عمومی انقلاب ورامین از ابهامات و شایعات پیرامون حادثه پرده برداشت و روایت دقیق‌تری از آن را بازگو كرد. 

به گفته او متهم 16 ساله، در روز حادثه، مقتول را كه برای بازی به خانه‌شان آمده بود، به طبقه دوم كشاند و به قتل رساند.

وی افزود: ربودنی اتفاق نیفتاده و متهم به شكل دیگری ستایش را به خانه آورده بود. روز حادثه، متهم با خواهر و خواهرزاده خردسالش در خانه بود كه ستایش برای بازی با آن‌ها به خانه‌شان آمد.

 دقایقی بعد، خواهر و خواهرزاده متهم خانه را ترك كردند و از ستایش هم خواستند كه به خانه خودشان برگردد اما با رفتن آن‌ها، ستایش برای لحظه‌ای در خانه تنها شد. متهم او را صدا زد و به طبقه دوم كشاند و در آشپزخانه به قتل رساند.

دادستان ورامین صحت موضوع تعرض را منوط به نتیجه پزشکی قانونی دانست و گفت:  متهم پس از ارتكاب قتل، به فرض این‌كه اسید می‌تواند جنازه را از بین ببرد، به خارج از خانه رفت و مقداری اسید از مغازه مصالح ساختمانی در محله‌شان خرید. پس از آن جنازه را در جعبه ادوات موسیقی (ارگ) قرار داد و روی آن اسید ریخت اما موفق به از بین بردن آن نشد.

*ایران اجازه خدشه‌دار شدن حقوق ستایش را نمی‌دهد

همزمان با انتشار جزئیات این پرونده بهره‌برداری معاندان نظام از آن نیز آغاز شد و این جو رسانه‌ای از سوی آن‌ها به راه افتاد که ایران حقوق افغانستانی‌ها را رعایت نمی‌کند و قصد محاکمه قاتل ستایش را ندارد. در این زمان «نصیر احمدنور» سفیر افغانستان در ایران با بیان این‌که سفارت افغانستان پیگیر پرونده قتل «ستایش قریشی» است، اظهار داشت: فاجعه قتل این طفل معصوم 6 ساله جرمی فردی محسوب می‌شود.

وی افزود: با اقدام به موقع مسئولان امنیتی جمهوری اسلامی ایران مجرم دستگیر و پرونده قتل این طفل معصوم توسط دستگاه‌های قضایی در ایران به جریان افتاده و در حال پیگیری است. از حضور مسئولان و مردم ایران جهت ابراز همدردی و حضور در مراسم ختم ستایش و منزل خانواده مرحوم کمال تشکر دارم. مقامات ایرانی از جمله فرمانده نیروی انتظامی شرق تهران ضمن ابراز همدردی، بر پیگیری این پرونده و مجازات مجرم تاکید داشتند لذا مطمئن هستیم که مجرم مجازات خواهد شد و مقامات قضایی ایران به این پرونده رسیدگی عادلانه‌ای را انجام خواهند داد.

احمدنور در رابطه با ایجاد فرافکنی و اختلاف افکنی توسط برخی جریان‌ها پس از وقوع این رخداد تلخ گفت: در فضای مجازی این اختلاف افکنی‌ها وجود دارد و این مطالب تنها مربوط به افراد و گروه‌های خاصی است که به دنبال ایجاد کدورت و کینه بین ایران و افغانستان هستند، ضمن این‌که از اقدام سریع مقامات امنیتی ایران برای کشف جرم و دستگیری مجرم قدردانی می‌کنم.

*تبعه خارجی بودن «ستایش» اثری بر ماهیت رسیدگی به پرونده ندارد

محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ایران، بیان کرد: واقعه تلخ و دردناک ورامین که طی آن ضمن تعرض به یک دختر بچه 6 ساله افغانستانی و قتل وی، تاسف و تاثر آحاد جامعه را در پی داشت، از ابعاد مختلف قابل بررسی و رسیدگی می‌باشد. آنچه مسلّم است دستگاه قضایی کشور هیچ‌گونه اغماضی در رسیدگی به این پرونده و مجازات مجرم به دلیل این‌که مقتول از اتباع و مهاجرین افغانستانی بوده، نخواهد داشت.

وی افزود: تبعه خارجی بودن مقتول هیچ اثری بر ماهیت مراحل رسیدگی به پرونده ندارد. جمهوری اسلامی ایران  بیش از 3 دهه است که میزبان بالغ بر 3 میلیون نفر از مهاجرین و اتباع کشور دوست و همسایه افغانستان است و تاکنون خدمات بسیار وسیعی به این عزیزان ارائه نموده و خواهد نمود.

الفت ادامه داد: مهاجرین و اتباع خارجی مقیم، میهمان جمهوری اسلامی ایران هستند و حفظ حقوق و صیانت از جان، مال و ناموس آن ها وظیفه ماست . البته متقابلا دستگاه قضائی جمهوری اسلامی نیز انتظار دارد ایرانیان حاضر در سایر کشورهای دنیا، تحت حمایت نهادهای انتظامی و قضائی آن کشورها قرار داشته باشند.

*گزارش پزشکی قانونی آماده شد

مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: جواب آزمایشات پزشکی قانونی در رابطه با قتل دختربچه 6 ساله افغان در ورامین آماده شده است و علت فوت تا فردا (ششم اردیبهشت) به مراجع قضایی مربوطه اعلام خواهد شد. 

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران نیز در تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل دختر 6 ساله افغان در ورامین اظهار کرد: در رابطه با پرونده حادثه ورامین تاکیدات زیادی صورت گرفته و در پیگیری‌هایی که شخصا انجام داده‌ام مکررا تاکید شده است که فرآیند دادرسی این پرونده در حوزه قضایی شهرستان ورامین در اسرع وقت و با دقت انجام شود. پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و تکمیل فرآیند دادرسی به تمام ابعاد احتمالی این فاجعه رسیدگی خواهیم کرد.

 *تایید سن شناسنامه ای متهم

ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین ،‌درباره نتیجه کمیسیون پزشکی قانونی گفت: نظریه کمیسیون پزشکی قانونی امروز به دادسرای ورامین واصل شد. بر اساس نظر پزشکی قانونی سن شناسنامه‌ای متهم تایید شده که عبارت است از تولد متهم در تاریخ آذر ماه سال 78.

*صدور کیفرخواست 

دادستان عمومی و انقلاب تهران بیان کرد: دادسرای ورامین در هنگام صدور کیفرخواست اتهام متهم را قتل عمد دانسته اما برای سایر جنبه‌های پرونده قرار عدم صلاحیت صادر کرده و پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران می فرستد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نظریه پزشکی قانونی تجاوز به ستایش تایید شده است یا خیر، گفت: ما باید در کیفرخواست در خصوص این موضوع اظهارنظر کنیم و طبق قانون، کیفرخواست تا زمانی که به دادگاه برسد محرمانه است و ما در این خصوص نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان این‌که از قاتل ستایش در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شود تا پرونده شخصیت‌شناسی او تکمیل شود، اضافه کرد: نظر مددکار اجتماعی برای تکمیل پرونده باقی مانده است بنابراین پس از اخذ نظر او، پرونده را به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌کنیم.

 مرادطلب در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که با توجه به سن قاتل که زیر 18 است، پیش‌بینی شما در خصوص صدور حکم او چیست و آیا برای او حکم اعدام صادر می‌شود، توضیح داد: در این مورد ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم چون مرجع صدور حکم، دادگاه کیفری یک است. ممکن است اظهار نظر ما با تصمیمی که قرار است از سوی آن‌ها اخذ شود مغایرت داشته باشد. صدور حکم اعدام یا هر حکمی دیگر بر عهده این دادگاه است.

*اعترافات تکان‌دهنده قاتل ستایش قریشی

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان این‌که روز گذشته آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد به برخی از اعترافات تکان دهنده این فرد اشاره کرد.

ابوالقاسم مرادطلب با بیان این‌که روز گذشته آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد، در خصوص انگیزه قتل توسط این فرد توضیح داد: انگیزه اولیه قاتل ستایش، قصد ارتکاب عمل خلاف منافی عفت بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین ادامه داد: با سوالاتی که از او پرسیده شد به این نتیجه رسیدیم که این فرد به مسائل مذهبی هم گرایشی نداشته است.

 مرادطلب با اشاره به قسمتی دیگر از اعترافات قاتل ستایش اضافه کرد: بر اساس اظهارات اخذ شده از قتل ستایش، او از سن 15 سالگی هرازگاهی مشروب مصرف می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین بیان کرد: بر اساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص در صبح روز حادثه به وسیله گوشی همراهش در حالی که در مدرسه بوده به مشاهده کلیپ‌های مستهجن مبادرت کرده است و این در حالی است که جنایت بعدازظهر همان روز به وقوع پیوست.

*موضوع آزار واذیت در این پرونده تا روز محاکمه محرمانه می‌ماند

بازپرس این پرونده درباره این خبر گفت: موضوع آزار واذیت در این پرونده تا روز محاکمه محرمانه می‌ماند.

همچنین مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین درباره آخرین دفاعیات قاتل ستایش اعلام کرده است: «انگیزه اولیه قاتل ستایش، قصد ارتکاب عمل خلاف منافی عفت بوده است.» او با اشاره به اعترافات قاتل ستایش ادامه داد: «این فرد اعلام کرده از 15 سالگی با بعضی از اشخاص جنس مخالف رابطه نامشروع داشته است.»
 
هفته گذشته گفتید در نظریه پزشکی قانونی تایید سلامت روانی قاتل ستایش تایید شده است، اما هنوز موضوع تجاوز مشخص نیست. از سوی دیگر با تحقیقی که از خانواده ستایش انجام دادم، مشخص شد او هیچ طلا و جواهری به همراه نداشته است. مستقل از نظر پزشکی قانونی می‌خواهم نظرتان را بدانم که فکر می‌کنید یک پسر 17 ساله به جز تجاوز چه ‌انگیزه دیگری می‌تواند برای ربودن یک دختر 6 ساله‌ای که هیچ طلایی به همراه ندارد داشته باشد؟

نظر خودم را بخواهید که می‌گویم تعرض انجام شده است. یعنی اگر به من بود همین امروز کیفرخواست را با در نظر گرفتن تجاوز صادر می‌کردم، ولی درباره نظریه پزشکی قانونی باید تا روزی که آن‌ها تحقیقات‌شان تمام شود صبر کنیم، پس از آن نیز تا روزی که پرونده به دادگاه کیفری می‌‌رود باید نظریه را محرمانه نگاه داریم، ولی نظر خود من همین است.

در اینستاگرام قاتل ستایش هفت ماه پیش چهار پست گذاشته شده که مچ خونی دستش را نشان می‌دهد و گفته است به دلیل شکست عشقی خودکشی کرده است. این موضوع را بررسی کرده‌اید؟

بله؛ در ابتدای تحقیقات این موضوع را هم بررسی کردیم، ولی صحت نداشت. پزشکی قانونی جوشگاه مچ دست را مورد بررسی و آزمایش قرار داد ولی تا حالا رگ مچ دستش بریده نشده بود. این در حالی است که در ابتدا ادعای خودکشی داشت.

اصلا این اکانت اینستاگرامی که به‌شدت هم مورد ناسزای برخی افراد قرار گرفت، برای خودش بود؟

بله؛ همه عکس‌ها متعلق به خودش بود و توسط خودش هم اداره می‌شد، اما تحقیقات‌مان نشان داد تاکنون خودکشی نکرده است.

این‌که گفته می‌شود متهم با خانواده ستایش در رفت و آمد خانوادگی بوده و پدرش اجازه داده بود به آنجا برود، چقدر صحت دارد؟

من در خیلی از شهر‌های کوچک مثل همین ورامین، دیده‌ام همسایه‌ها با هم خیلی صمیمی هستند و بچه‌هایشان به خانه همسایه‌ها می‌روند بدون این‌که خانواده آن کودکان خیلی از همسایه شناخت داشته باشند. درباره این پرونده هم تقریبا همین‌طور بوده و فکر نمی‌کنم این دو خانواده با هم ارتباط خاصی داشته باشند که با همسایه‌های دیگر نداشته باشند. من در اینجا روابط خیلی صمیمی دیده‌ام که حتی کودک می‌رود و در منزل همسایه شب هم می‌ماند. متهم این پرونده هم یک شب جسد ستایش را در منزل نگه داشته است.

یعنی فردای روز حادثه جسد را سوزانده و با دوستش تماس گرفته است؟

بله؛ روز اول قتل را انجام داده و روز دوم رفته اسید را از مغازه مصالح فروشی خریده و جسد را با اسید سوزانده است که راحت‌تر بتواند جسد را از بین ببرد.

با توجه به سن قاتل که زیر 18 است، پیش‌بینی شما درباره صدور حکم او چیست و آیا برای او حکم اعدام صادر می‌شود؟

از آنجا که در این باره ریاست آن شعبه از دادگاه کیفری صاحب نظر است، من نمی‌توانم اظهارنظر کنم و مرجع رسمی که در این باره باید حکم صادر کند، دادگاه کیفری است. صدور حکم اعدام یا هر حکمی دیگر بر عهده این دادگاه است.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۲ دی ۱۳۹۶
چنین کسانی رو باید سنگسار کرد حداقل کار ممکن می تواند باشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
متاسفانه با این وضع فضاهای مجازی ودسترسی کودکان ونوجوانان به آنها وبیخیالی والدین وسیستم آموزشی آین مور داول نبوده وآخری هم نخواهد بود تربیت از یاد همه رفته خدا به داد بچه هامون برسه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
متاسفانه با این وضع فضاهای مجازی ودسترسی کودکان ونوجوانان به آنها وبیخیالی والدین وسیستم آموزشی آین مور داول نبوده وآخری هم نخواهد بود تربیت از یاد همه رفته خدا به داد بچه هامون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
خیلی بچه اس...کاش بخشیده بشه:((شاید توبه کنه...خیییلی بچه اس
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۰۲:۵۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
وای خدای من این دور رو زمونه به چشماشم نمی تونه اعتماد کنه چه برسه به غریبه
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۲:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
فقط کافیه یک لحظه خودتونو با همین سنی که دارین جای ستایش بزارید که یک دیو با چاقو میخواد و داره گلوتونو میبره تصور کنید اینکه قبل اینکه کشته بشه چی بهش گذشته رو بزارید کنار یا خودتونو جای پدرمادرش یا خواهر برادرش بزارید بعد نظرتونو بگید که باید اعدام بشه یا حبس بکشه.از قدیم میگفتن طرف اینقدر مار خورده افعی شده اینم حکایت همین ضربولمثله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
سنگسار شه باید
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۰۱:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وقتی به کشته شدن ستایش فکر میکنم تمام بدنم میلرزه امیدوارم که خدا به خانواده هردو کودک صبر بده اگر خانواده قاتل یک ذره به تربیت پسرشون اهمیت می دادند این اتفاق رخ نمی داد ولی خانواده ستایش هم نباید آنرا تنها به خونه همسایه می فرستاد امیدوارم که هیچ وقت دیگه همچین اتفاقی نیوفته
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۸:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
با افتادن اتفاقای این چنینی دیگه داعش برام بی مفهوم میشه...
تو گوشه کنار دنیا کثافت ترین موجودات رشد و پرورش پیدا میکنند و این چنین موجب مصیبت میشن...
خدا لعنت کنه پدر مادری که موجب رشد چنین مصیبتی میشن و بعد خدا زجر ابدی بده به این قاتل های بی همه چیز که هیچ منطقی ندارن...
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۱۸:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
با افتادن اتفاقای این چنینی دیگه داعش برام بی مفهوم میشه...
تو گوشه کنار دنیا کثافت ترین موجودات رشد و پرورش پیدا میکنند و این چنین موجب مصیبت میشن...
خدا لعنت کنه پدر مادری که موجب رشد چنین مصیبتی میشن و بعد خدا زجر ابدی بده به این قاتل های بی همه چیز که هیچ منطقی ندارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خدا عاقبت همه مارو به ختم وبخیر کنه .این قاتل ستایش توروخدا هرچه زودتر به سزای عملش برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۱۷:۱۰ ۲۲ تير ۱۳۹۶
امثال این پسر اعدام نشن بزرگ بشن میشن یکی مثل اون پیرمردی که به اتنای عزیز تجاوز کرد. ب قتل رسوندش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۲ تير ۱۳۹۶
این پرونده هنوز تموم نشده
Afghanistan
انسانیت
۱۷:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
خداوند این پسرو به سز ای اعمالش برسونه و باید اعدام شود بر این عمل زشت رو ح دختر بی گناه شاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مهین
۱۷:۴۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
اگه واقعا قانون ما به سن سال این پسر کثیف توجه میکنه مگه ستایش چند سالش بود که باید قربانی بشی بس سن رونباید توجه کرد حقش اعدام شی اعدام کم برایش باید زجر کش کرد جوری که ستایش التماس میکرده یا گریه خدا لعنت کن تورو پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
من مادر دو تا دختر خردسالم از وقتی اعترافات قاتل را خواندم از غصه بیمار شدم الانم که دارم می نویسم چشمام پر از اشکه به یاد زجری که این طفل معصوم زمان بریدن گلویش با چاقوی کند کشیده می افتم این قاتل را باید زنده سوزانید باید زجر کش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
بنظر من اعدام کار خوبی نیست اون هنوز بچه ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
جانی از خدا بیخبر فقط اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
با شنیدن این خبر داغون شدم خدا به داد پدرو مادرش برسه خدا واقعا بهشون صبر بده.این باید اعدام بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
با اینکه ایرانی نیستم ولی دلم برا باباش می سوزه وقتی حرف هاشو گوش می دی اونوقت می فهمی .
Afghanistan
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
سلام اول از همه بگم من خودم مهاجر افغان هستم واقعا از خوندن بعضی از نظرات دوستان متاسف شدم تعدادی از دوستان گفتن که افغانیا هم فلان موقع تجاوز کردن خب عزیزان تا جایی که من شنیدم متهمان اون تجاوز همه اعدام شدن و همه ما از ابنکه اونارو اعدام کردن خوشحال شدیم چرا به ملیت نگاه میکنید چرا همه رو به چشم انسان نمیبینید این جنایت نهایت بی رحمی و وحشی گری بوده تجاوز به دختر 5 ساله و بعدش قتل اون دختر در نهایتم اسید پاشی و سوزوندنش تا حالا دیدگاهم در مورد عدالت ایران مثبت بوده اما اگه خدای نکرده دولت ایران به این قتل وحشیانه سر پوش بذاره به جرات میگم نه تنها من بلکه هرکسی که انسانیت تو وجودش باشه به عدالت ایران شک میکنه که امیدوارم اینطور نشه . ستایش جان روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
اول اينكه طرف بايد اعدام بشه دوم اينكه خانواده ها بايد مواظب بچه ها شون باشن يعني چي بچه هاشون برن خونه همسايه تاشب بمونن بعد يكي دوساعت پدر مادر بايد يه سراغي از بچه شون بگيرن حتي اگه اقوام و آشنا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
سلام. به نظر من باید حکم حبس ابد براش بزنن. چون در هنگام ارتکاب قتل به سن قانونی نرسیده، از اون گذشته باید درس درستی هم بگیره و بقیه هم درس بگیرن و شاید با خوش رفتاری، محکومیتش کمتر شه.
اما باید فکر اساسی کرد و علمی و قانونی از این چیزها پیشگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
سلام. به نظر من باید حکم حبس ابد براش بزنن. چون در هنگام ارتکاب قتل به سن قانونی نرسیده، از اون گذشته باید درس درستی هم بگیره و بقیه هم درس بگیرن و شاید با خوش رفتاری، محکومیتش کمتر شه.
اما باید فکر اساسی کرد و علمی و قانونی از این چیزها پیشگیری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
من با اینکه از مخالفان اعدام هستم مخصوصا اعدام افرادی که در دعوا با هم مشکل پیدا میکنن .اما این قاتل یک روح پلید داره.عدم اعدام اون بجز مجازات لطماتی دیگر به بدنه اجتماع میرسونه.ولی باز هم باید ما به این ادما کمکم کنیم و پرورششون بدیم.تا اعدام.و تا زمان پرورش در زندان باشن .باز هم انسان در سطحی نیست که برای جان دیگری تصمیم بگیرد.اگر کار او زشت و کثیف بوده ما هم کار اورا تکرار کنیم پس فرق ما با او چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
من مادر یه دختر 7 ساله هستم من حرفی ندارم خیلی نارحتم خیلی متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
باسلام من فقط یک جمله میتونم بگم این که حیون هم همچین کاری نمیکنه
Finland
ناشناس
۱۲:۲۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
سلام وعرض ادب به شما دوستان عزیز که کامنت را میخوانید وتمام حرف های مردم را منتشر میکنید .ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
حبس ابد بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
واقعا جاي تاسفه كه پسري تو اين سن به جاي درس و مشق به فكر اين كاراي پليد باشه ،بيچاره خانواده ستايش.به نظرم اولا ايمان و مذهب تو اين ماجرا نقش داره،يعني كسي كه خدا رو در نظر بگيره.هرگز گناه و خطا نميكنه.دوما بايد عوامل تحريك زا از محيط دور بشه،مثل ماهواره،اينترنت و تلگرام و غيره.خانواده ها هم بايد بيشتر بچه هاشونو تربيت كنند و به راه راست هدايت كنند.و در آخر بايد شرايط ازدواج آسونتر بشه كه جوانان به سمت ازدواج برن و فساد و فحشا از بين بره.
اين پسر جنايتكار هم بايد به اشد مجازات برسونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
این مجرم روانی هست و باید براش حبس در نظر گرفته بشه ابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
چی بگم خیلی فاجعه.........خدایا عجب صبری دارد صبرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
حکم حتما اعدامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
این که پسری تو این سن دست به همچین کاری کرده باید ریشه یابی بشه با اعدام این پسر مساله حل نخواهد شد.مشکل تو بالا رفتن سن ازدواج..دسترسی راحت به فیلم های مستهجن و ... است...نمیشه گفت مقصر اصلی این اتفاق پدر و مادر این پسر هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
همه ی اینها برای اینکه سن ازدواج بالا رفته
(خدا بچه های ما رو حفظ کنه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
وای خدایا اخه چه جوری به خودش اجازه داده همچین کاریو بکنه از خدا نترسیده از جزایی که در انتظارشه نترسیده شما ها تصور کنید یه پسره 17 ساله به یه دختر 6 ساله تجاوز کرده اگر این اتفاق دور از جون همه ی بچه ها برای من افتاده بود پدر بزرگمو بابام خون این پسررو می ریختن حرف همه اینه که این کثیف باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا پسری که تو سن 16-17 سالگی به فکر قتل و تعرض و مشروب خردنه,پدر و مادر ها باید بیشتر تو تربیت بچه هاشون دقت کنند.بیچاره خانواده ستایش.این پسره باید به اشد مجازات برسه و قصاص بشه.امیوارم دیگه از این اتفاقات در جامعه ما رخ نده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای همینجوریاس این همه جنایت بعدش هم بره کانون پرورش ماشالا به غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
دلم برای این پسر میسوزه مطمئنا از کرده اش و گذشته اش پشیمونه همونطور که همه ما از بعضی ازکرده هامون در بچگی پشیمونیم . مقصر پدر ومادرش هستن که هیچ وقت سراغی ازش نگرفتن که داره چیکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
ای کاش میشد کسانی را محاکمه واعدام کرد که به راحتی وبدون هیچ نظارتی همه ابزار مخابراتی را بدون کوچکترین فیلتری در اختیار کوچک وبزرگ میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
این پسربچه باید درکانون پرورش بمونه تا اصلاح بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
این مجرم رو اعدامش کنید عکسش رو هم ازاینترنت پاک کنیدادم حالش بهم میخوره
United States of America
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بررسی ویژه پرونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینو نباید کشت باید انقد آزارش داد که آرزوی مرگ کنه.
France
ناشناس
۰۳:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مگه خود قاتل اعتراف نکرده باهاش تحاوزکرده بعدکشتستش بعداسید دیگه جواب قانون پزشکی چیه خودش گفته تحاوزکردم دیگه چی میخوایین اثبات شه ، اون موقع ستایش چقدر ترسیده جیغ زده کمک خواسته وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
باعرض سلام و تسلیت به خدمت خانواده داغدار ستایش ودیگر خانواده های که این داغ را تجربه کردن هموطن عزیز من کاری به سیاست و این چیزها ندارم من یک سرهنگ بازنشسته از ارتش هستم با این سنم من جلوی چشم پدرم پایم را دراز نمیکنم فرزندانم هم همین رفتار را دارن بخدا فضای مجازی کثیفه درست ولی ما باید فرزندانمان رو طوری تربیت کنیم که حرمت هم نوع خود را بگیرن اگه پسر و یا دختری به این قضیه فکر کنه که اگه من به دختر ویا پسر مردم با نیت بد نگاه کنم دیگران نیز همین نگاه را به خواهر و برادر و مادرما هم میکنند من نمیگم بچه ها رو به زور به نماز وادار کنید راه و رسم درست را به آنها یاد بدیم وقتی که من پدر فیلم و کلیپ و ماهواره غیر اخلاق ایرانی نگاه میکنم نمیتوانم پسر و دخترم را تربیت کنم وقتی شاید باورتان نشود پسر من سال سوم دبیرستانه یک روز اومد و گفت بابا دونفر دعوا کردن یکی از آنها این حرف روزد این چه معنای دارد حرفی که بسیار زشت بود من نتوانستم این کلمه را برای پسرم معنی کنم فقط گفتم بابا گفتن این حرفها در شان یک جوانمرد نیست ما پدرها و مادر ها باید رفتار درست و درشان یک ایرانی اصیل را به فرزندانمان بیاموزیم به امید روزی که همه با چشم خواهر و برادری درخیابان و پارکها نگاه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درسته پسره باید اعدام شه ولی چرا کسی نمیگه اون مادر کجاس بچه ۶ساله میفرسته برا بازی خونه همسایه خیال خودشو از دس بچش راحت میگنه کواون مادر بگه دخترم رفت چرا نیام چرا دیر کرد یه سری هم به بچه اش میزد وقتش گرفته میشد الان بچه با بچه تنها نمیزارن چه برسه خونه همسایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید پیش روی مردم اول سم بدند بخوره و بعد رویش اسید بریزند درست مثل کاری که خودش با ستایش انجام داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید پیش روی مردم اول سم بدند بخوره و بعد رویش اسید بریزند درست مثل کاری که خودش با ستایش انجام داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
تروخدا مردم بخونین درسته که جرمی صورت گرفته
ولی ایرانیا نباید به افغانیا باج بدن
یادتونه تجاوز گروهی چنتا افغانی به یه دخترو
چنتاشم من شنیدم که یه افغانیه با رفیقش به عنوان مسافر و مسافر کش یه دختره بنده خدارو سوار میکنن و به ساختمونه نیمه کاره که کار میکردن بردن و تجاوز کردن و کشتن. اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
این مجرم باید اعدام شه اگه تحریکم شده چطور بعدش تونسته جنازه یک طفل و نگه داره و کلی بلا سرش آورده والا من الان به صورت دخترم نگاه میگم دلم میلرزه وقتی به ترس و گریه های ستایش فکر میکنم والا خوب پدرو مادرش تحمل دارن اگه راست میگید به حمایت ازستایش همه تلگراماتون پاک کنید ودیگه وسوسه نشیدخدایا به خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
این مجرم باید اعدام شه اگه تحریکم شده چطور بعدش تونسته جنازه یک طفل و نگه داره و کلی بلا سرش آورده والا من الان به صورت دخترم نگاه میگم دلم میلرزه وقتی به ترس و گریه های ستایش فکر میکنم والا خوب پدرو مادرش تحمل دارن اگه راست میگید به حمایت ازستایش همه تلگراماتون پاک کنید ودیگه وسوسه نشیدخدایا به خانوادش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
تلگراممونو پاک کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فازش چی بوده همچین کاریو کرده بنظرم نباید ادمای جوگیر فیلم ببینن اینطوری میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فازش چی بوده همچین کاریو کرده بنظرم نباید ادمای جوگیر فیلم ببینن اینطوری میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
چقدر تو ایران همین افغانیا دارن جنایت میکنن .اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱-الکل
۲-فیلم مستهجن
۳:::::تعرض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
شک نکن به اعدامش چون برای ایرانیاننگه این کارا .فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
اعدام کنین
Seychelles
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه مردم عادی قاضی میشدن همگی این و اون رو به اعدام محکوم میکردن
بذارید در اطاله ی دادرسی مراحل بگذره و دستگاه قضایی به نتیجه برسه و از نظرات غیر کارشناسی امتناع کنید چون شما صلاحیت ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
از برادران شجاع وبزرگ افغانی عذر میخوام.وبه احترام افغانیهای بزرگ لشکر فاطمیون از صمیم قلب ارزوی سر بلندی دارم.افغانها مردمان دلیر وزحمتکش وشجاعی هستند.واین شیطان صفت با بودنش لکه ننگی بر دامن مردم ایران خواهد ماند.این لکه ننگ را حذفش کنید.تا جنایتکاران بفهمند ایرام مهد دلیران وسجاعان وپاکان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید بامنجنیق بندازنش توی اتیش وخاکستر شو جمع کنند ببرنش فضا وبعد تومریخ دفنش کنند تایاد وخاطره اش موجب رنجش ملت نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
قبل از ۱۸سالگی باید شکنجه شه، بعدش اعدام شه...اعدام به تنهایی برا همچین کسی خییییلی کمه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
شما را بخدا مسولین محترم گوشی اندروید و سیستم های اینچنینی را تحریم و اجازه ندهید هر کسی ب اینرنت دسترسی داشته باشه
تا ی اتفاق میفته همه کارشناس میشن و نظر میدن
از قصاب سره کوچه ما گرفته تا مش شعبون بیل زن
چرا اجازه میدید هر کسی بیاد نظر بده؟
در وقوع هر جرمی با ید انگیزه علل و عوامل مختلف و حالات روحی و روانی مجرم را بررسی کرد تا ب یک حکم منصفانه رسید
شما ب نظرات بالا نگاه کنید ماشالا همه یجوری با قاطعیت نظر و حکم دادن که بنده ب این یقین رسیدم همه خوانندگان باشگاه خبرنگاران یا پلیس هستند یا قاضی یا وکیل پایه یک دادگستری
Iran (Islamic Republic of)
Yogg Saron
۱۵:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
باشه حرفت درست باهاش حال کن ! ولی اگه یه روز یه وقتی توی خونه داری روزنامه میخونی یا با زنت حرف میزنی بعدش صدای تلفن میاد و یکی با صدای گریون میگه بچه معصومتو که 8..9 سال بیشتر نداره قصابیش کردنو لاششم مث کفتار های گشنه تیکه پاره کردن..فقط...فقط...فقط دلم میخواد بدونم از صمیم قلبم همون لحظه که دنیا باید روی سرت خراب شه ببینم میتونی همینجوری جو زده تراوشات ذهنی داشته باشی یا نه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
باور کنید 16 سال هم کم نیست و از همه چیز اطلاع کافی دارند.زمان قدیم در سن 16 ازدواج میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعن تاسف باره.بنظر من بیشتر ما دین و اعتقاداتمون رو از دست دادیم اگه هر کدوم ازما نماز به موقع بخونیم اکثر مشکلات جامعه مون حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
Yogg Saron
۱۵:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
شما جای ما هم بخون بلکه تمام مشکلات همش یهو باهم توی یه لحظه محو شه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
قاتلی که یک سال پیش در مهریز پسر بچه نه ساله را کشت قبلا در سن کم یعنی زیر 18 سال همین عمل را کرده بود پسر بچه ای را ربوده بود بعد از تجاوز قصد داشته اون را بکشه که موفق نشده بود اگر همون وقت کشته بودنش دیگه محمد بیگناه کشته نمیشد تو رو خدا به این دیگه فرصت چنین کاری ندید فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا حرفی ندارم خدا خودش به داد مردم برسه مردم که به داد خودشون نمیرسن........
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به نظر من باید قاتل رو زنده زنده باید
داخل چاه فاضلاب انداخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خواهش میکنم این جانی قاتل را نه یک بار بلکه سه بار اعدام اعدامش کنند انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید در زمینه ی آگاه سازی نوجوانان و جوانان در بعضی از مسائل مثل دینی ، فرهنگی و اجتماعی حسابی کار شود و راهنمایی شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید برای استفاده از بعضی از چیز ها مثل اینترنت قبلش حتما فرهنگ سازی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
لعنت بر این قاتل
خدا خانواده مقتول را صبر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا لعنتت کند مجرم کثیف وحشی مگر این طفل معصوم چه گناهی کرده بود؟خانواده ی محترم ستایش قریشی تسلیت ما را پذیرا باشید خدا صبرتان دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
اعدام واسه همچین مجرم کمه. باید دست و پاش رو قطع کنن که تا اخر عمر مثل کلمن زندگی کنه و عذاب بکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
این قضیه بایدبیشتر بررسی بشه همونطور که خودتونو جای پدرومادر ستایش قرار میدید یه لحظه جای پدرومادر این نوجوون16ساله هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاری به قاتل ندارم فقط به اون ترس و زجری که ستایش باهاش روبه رو شده فکر میکنم دلم آتیش میگیره مگه بچه 6 ساله چقدر دل داره خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
هرچه زودتر این مجرم را اعدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
بحث 16 سال بودن و16ماه بودنش نیست..جنایت کرده.
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
پناه برخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
آخه یه بچه 15ساله انقد جانی!خدایااا،خانواده ها مراقب بجه هاتون باشید،جای ماهواره و گوشی و....یه کم دینداری بهشون یاد بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
توی مصاحبه به این اشاره شده که مجرم از15 سالگی علاوه برمصرف مشروبات الکلی رابطه نامشروع هم داشته واقعاجای تعجبه یه پسرتوی این سن وسال چقدمنحرف بوده این موضوع نشون دهنده ی اینکه خونواده این شخص توجهی بهش نداشتن و به حال خودش رهاش کرده بودن همه امکانات رواختیارش گذاشته بودن بدون اینکه نظارتی روش داشته باشن پس یکی ازمقصرای اصلی خونوادش هستن که توی تربیت بچشون کوتاهی کردن!!!
United Arab Emirates
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
ترس و تصمیم ناگهانی باعث فجع تر شدن ماجرا شد. قاتل میتونست بدونه کشتن مقتول از پشت بام فرار بکنه که کسی متوجه حضورش در خونه نشه یا ک نهایتا یه دعوا و معذرت خواهی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
بچه بوده یک کاری کرده نادونی کرده 5سال حبسش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا بچه های دیگه از این نادونی ها نمیکنند.باید به سزای عملش برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
چجوری یه پسر ۱٨ساله را لعنت میکنید.درسته خیلی وحشتناک بوده این عمل اما درینجا دو حادثه رخ داده و دو کودک قربانی شدندوتنها مقصرانش بزرگترها و فرهنگ رو به نزول جامعه است.همین وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
از این موارد زیاده فقط این یکی رسانه ای شده و بقیه مسکوت مونده. مراقب بچه هامون و رفقا و رفت و آمدهاشون باشیم.
مسئولان با فیلتر کردن کانالهای مستهجن تلگرام و اینستاگرام به داد مردم برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
چه می گید شما اولا اون به سن قانونی نرسید در ثانی آدم وقتی فریب بخوره و به فرض مثال ب اون دختر تحاوز کرده دیگه معلوم نیست چکار می کنه. بیشتر مواقع ادم دست به کارهایی میزنه که بعدا خودش هم باورش نمیشه. قطعا این پسر یم ناهنجار اجتماعی بوده و اعدام راه حل خوبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام. نمي تونم امتياز منفي و يا مثبت بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
وقتی از اموزه های دینی فاصله بگیریم و اهمییت بهشون ندیم، وقتی به سمت پوچ گرایی و بی بندوباری میریم
این حادثه های ناگوار هم شکل میگیرن،حادثه هایی که با شنیدنشون دل ها رو به درد میارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا‌واسه‌پدر‌مادرای‌بی‌خیال‌متاسفم‌الانم‌که‌بزرگ‌شدیم‌گوشیمو‌وهمه‌چیزمو‌مادرم‌چک‌میکنه‌چه‌برسه‌بچگیام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
بخشش لازم نیست، اعدامش کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
دوستان عزیزی که از فیلترینگ صحبت میکنید.
قرن بیست و یک هستیم از این تحجر دربیاین تو رو خدا.
هرکاری میشه هراتفاقی پیش میاد فورا اونو به غرب ربط میدین.
قضیه همون چاقو و عمل جراحی و ... یا چاقو قتل و ...
مشکل اصلی خودمونیم.مشت نمونه خرواره
موارد این چنینی هرروزه توی کشور ما پیش میاد این یکی نمود پیدا کرده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام چرا وقتی که ارتکاب جرم میشه مگین سنش قانونی نیست ولی وقتی که عمل خلاف را انجام می داد و به گفته خودتان چندین بار از این عمل کثیف را انجام داده عقلش میرسد اقا جان اعدام کنید تا درسی برای هم سن خودش درس عبرت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
اول زجرش بدین بعدش اعدام کنین تا عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
کاشکی این تعصب وغیرت شما دوستان دوطرفه بود کم نداریم از تجاوز به عنف از طرف افغانی هابه دختران وزنان کشورمون همین پارسال چندین نمونه ش رودیدیم چرا به فکر دخترای کشور خودمون نیستین که طعمه این افغانی ها میشن این قاتل اعدام میشه میره شما مملکت خودتو بچسب داداش........
۱۲
آخرین اخبار