اصفهان؛

ماراتون کنکور کارشناسی ارشد در اصفهان

رئيس ستاد آزمون هاي استان اصفهان ازحضور ۶۰ هزار داوطلب كنكور كارشناسي ارشد در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئيس ستاد آزمون هاي استان درخصوص برگزاری كنكور كارشناسي ارشد گفت: آزمون كارشناسي ارشدسال ۹۵ در روزهاي پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ ارديبهشت ماه در ۴ نوبت صبح و بعد از ظهر در ۱۳۶ رشته برگزارخواهد شد.

محمد رضا ايرواني افزود: در سال جاري ۵۹ هزار و ۹۱۶ نفر در آزمون كارشناسي ارشد شركت مي كنند که از این میان 45/54 درصد از داوطلبین را خانمهاو ۴۵/۵۵ درصد از داوطلبین را آقایان تشکیل می دهند.

وي اظهار کرد: حوزه هاي آزمون ارشد در شهرهاي اصفهان، نجف آباد، شاهين شهروکاشان می باشدكه در شهر اصفهان، دانشگاه هاي صنعتي، دانشگاه اصفهان ، دانشگاه فني مهاجر، دانشگاه غير انتفاعي شهيد اشرفي اصفهاني و پيام نور و دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان ميزبان داوطلبين كارشناسي ارشد هستند.

مشاور رئيس دانشگاه اصفهان با بیان این مطلب که توزيع كارت آزمون از روز دوشنبه همزمان با سراسر كشور در اصفهان آغاز شده است یاد آورشد: باجه رفع نقص كارت آزمون در دانشگاه اصفهان با حضور نماينده سازمان سنجش تا ظهر روز جمعه فعال است.

دكتر ايرواني همچنين گفت: بر اساس گزارش سازمان سنجش كشور نتايج اوليه آزمون نيمه دوم خرداد ماه و نتايج نهائي آزمون ارشد در نيمه دوم شهريورماه سال جاري اعلام مي شود.

گفتنی است: همراه داشتن كارت ملي يا شناسنامه براي داوطلبين هنگام ورود به آزمون اجباري است.



انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.