به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

حمید بعیدی نژاد در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز در مرحله پسابرجام هم همين شرايط صادق است. عده اي مترصد هستند كه با مواجه شدن با هر كُندي در اجراي برجام ما اجراي برجام را با شكست روبرو كنيم و ممكن است عده اي هم باشند كه بخواهند اجراي برجام تحت هر شرايطي حتي با نقض تعهدات طرف مقابل و به هر قيمتي ادامه يابد. اين رهيافت نيز نادرست است. ما رفتار طرفهاي مقابل خود را كاملا رصد مي كنيم و در صورت نقض عهد از سوي آنها بي شك اقدام متقابل را اتخاذ خواهيم نمود.

 ٢- براي تشخيص موارد نقض عهد طرفهاي مقابل ساز و كاري در كشور پيش بيني شده است كه همان هيات عالي نظارت بر برجام ميباشد. اين هيات عالي تمام تحولات را دقيقا رصد ميكند و بي شك وقتي با موارد نقض عهد روبرو شد، اين نقض عهد از سوي طرفهاي مقابل را اغماض نخواهد كرد و عكس العمل مناسب را نشان خواهد داد.

٣- موضع اساسي ج.ا. ايران در خصوص توسعه برنامه موشكي آنست كه اين موضوع هيچ ارتباطي با برجام ندارد و اين موضع امروز به صراحت از سوي طرفهاي مقابل هم به آن اذعان شده است. بر اين اساس تحريمهايي كه آمريكا در اقدام عليه آزمايشات موشكي كشورمان نسبت به برخي اتباع ايران بعد از آزمايشات موشكي اخير وضع كرد نيز با وجود آنكه مورد مخالفت صريح كشور ما قرار گرفته است، اما از نظر بنده بعنوان يك كارشناس نقض برجام نيست. البته اگر هيات عالي ناظر بر اجراي برجام مطابق با شروط و اصول بيان شده توسط مقام معظم رهبري اين تحريمها را نقض برجام تشخيص دهد، قطعا همه بايد اطاعت كنيم و يكپارچه با نقض برجام از سوي طرف ديگر مقابله كنيم. درهمين چارچوب بايد توجه نمود كه توسعه برنامه موشكي كشوراز اهدافي است كه همه ما بعنوان يك هدف ملي از آن دفاع مي كنيم اما چگونگي رسانه اي كردن و يا رسانه اي نكردن و نوع اطلاع رساني مربوط به انجام آزمايشات موشكي، خود امري تخصصي است كه تصميم آن با مراجع عالي نظامي و امنيتي كشور ميباشد. سياسي نمودن اينگونه مسائل به سود منافع كشور نميباشدو ما بايد به تصميمات نهادهاي عالي كشور اعتماد كنيم.

٤- اجراي كامل لغو تحريمها هدف بسيار مهمي است كه در برجام بطور كامل تعريف شده است و بايد هم كامل به اجرا در آيد. ارزيابي ما آنست كه تحريمهاي مالي و اقتصادي اروپا، و تحريمهاي مالي و اقتصادي ثانويه آمريكا همه از روز اجراي برجام لغو شده اند. اما با توجه به برخي مشكلات كه در برقراري كامل ارتباطات بانكي ميان بانكهاي ايراني و بانكهاي بزرگ جريمه شده اروپايي توسط آمريكا وجود دارد، هنوز برخي موانع براي كامل شدن اجراي برجام در صحنه عمل وجود دارد كه تلاشها براي رفع آنها بشدت ادامه دارد. 


محمود واعظی وزیر ارتباطات نوشت: حضور در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی در ژنو سویس.


حسن شمشادی در اینستاگرام خود نوشت: عازم شام هستم، اين بار هم. براي هدفي مشخص، و البته با زمان بندي به ظاهر معلوم، و عاقبتي نامشخص و نامعلوم، براي خودمان، كه بي شك و ترديد همه ان در يد قدرت حضرت حق است و تقدير ماست، به شام باز خواهم گشت..به جايي كه خاطرات چهارساله و نيمه ام، و برخي از دوستانم را در انجا جا گذاشته ام و البته ديگر دوستان و عزيزان و پاره هاي تنم هنوز هم هستند، در انجا و نبرد شام، كه الهي كه بسلامت باشند.

چنانچه در كنار كارم، كه به هيچ وجه صدا و سيمايي نيست، سعادت و لياقت و فرصتي شد و به پابوس دو حرم مطهر و منوّر شرف ياب شدم، قطع و يقين، دعاگوي همه شما سرورانم خواهم بود، ان شالله ..از همه شما خوبان و سروران ارجمند هم طلب دعاي عاقبت بخيري و حلاليت دارم .باشد كه رستگار شويد و شويم .ان شالله .با احترام و تواضع و فروتنيخاك پاي همه شماحسن شمشاديصبح چهارشنبه ٩٥/٠٢/١٥ فرودگاه بين المللي امام خميني.


داوود عابدی در اینستاگرام خود نوشت: یکی گفت واسه پدرت گوشی بخر خریدم اصلا دستش هم نگرفت یکی گفت دستگاه ردیاب بخر خریدم دو ماه بیشتر کار نکرد البته مارکش رو نمیگم ولی نیم ساعت که کار میکرد باطری تموم میکرد یعنی کسی که آلزایمر داره چه جوری باید از این دستگاه استفاده کنه من نمیدونم خلاصه الان این دستگاه مستهلک تو خونه پدرم مونده ولی ما یه کاری کردیم که خلاف همه کارای دیگه بیشتر ثمر داشت. اسم بابا رو روی همه پیراهنهایی که داره نوشتیم همین چندبار از گم شدن نجاتش داد اینا رو نوشتم که اگر کسی درگیر این مسائل هست حواسش باشه گول تبلیغات جورواجور هم نخورید مراقب خودتون و خوبیهاتون باشید دم همتون گرم.


مهدی امیر ابادی نوشت: خوشبختی همین درکنارهم بودن هاست، همین دوست داشتن هاست.خوشبختی همین لحظه های ماست،همین ثانیه هاییست که درشتاب زندگی گمشان کرده ایم.


 علی اوجی نوشت: آبادان.همین الان ابوداان قربون گرماش.



بابک جهانبخش نوشت: سلام روز همگى عزيزانم بخير و شادى ما بجنورد هستيم و آماده براى يك اجراى خوب و خاطره انگيز به اميد خدا اين تگ BJB اتفاقى هم كه به چمدان همه بچه هاى گروه وصل بود در نوع خودش جالب بود بازم از شما حاميان با معرفتم از صميم قلب تشكر مى كنم اميدوارم آلبوم جديد كه بزودى منتشر ميشه بتونه نظرتون رو جلب كنه دوستدار هميشگيتون بابك يا حق.


بهنوش بختیاری نوشت: روزهای بیقراری...سریالی ملودرام که به تازگی قرارداد بستم....قصه این مجموعه درنوع خودش خیلی تازه و متفاوته....کارگردان کاظم معصومی و تهیه کننده امیرحسین شریفی.

رضا صادقی نوشت: بخند دخترم .. تا قضاوت نميكنى و قضاوت نميشوى بخند تا بد نميبينى و بد نمى گويى بخند .تا جهانت دچار گره هاى كور زنده باد و مرده باد نيست بخند ..نقش لبخند روى صورتت مرا تازه ميكند و سرشار و اسمانم باران لبخند خدا خواهـد بود . دختر زيباى من ، كه عشق را در خنده هاى تو از سر گرفته ام و شكوفا شدم از بعد پاييز لحظه ها ..دعايم خنده هاى تو و تمام كودكان سرزمين توست ماه پيشونى من .


حسین مهری نوشت: هر روز يك نقاب روي صورت مي زند و هر لحظه يك احساس را تداعي مي كند .او براى جان بخشيدن به نقش هايى كه با قلم نويسنده روى كاغذ شكل مى گيرد ،چشمان تيزبين خود را در پياده روهاى جامعه مى چرخاند و گوش ودل را به روى دالان هايى با صداي غم و شادى ورنگهاى سياه و سفيد باز ميكند .رسالتش با جوهر عشق نگاشته شده و جاى پاى خود را براي پيمودن راهى هنرمندانه سفت كرده و ايينه اى شده براى تصوير كردن تكه هاى پازل زندگى كه هر روز طعمي ديگرگون دارد. امروز روز اوست، روزى كه به نامش وبه يادش در لوحه هنر ثبت شده و كماكان لنزهاي دوربين سينما به او نزديك مى شوند و او ديگران را تصوير مى كند و خود واقعي اش دورتر ايستاده و عاشقانه لبخند تماشاگران هنر هفتم را نظاره ميكند و دورترين و نزديك ترين نماهاى حيات بشرى را روى پرده نقره اى بازى مي كند. سر تعظيم فرود مي اورم براى مردان هزارچهره دنياى سينما و بازيگران زندگى. شاد باد روزتان و مبارك باد عاشقانه زيستن شما.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خب که چی؟
آخرین اخبار