کرمان؛

سپاه نعمت بزرگ خداوند به نظام ماست/سفر رئیس جمهور بانگاه به توسعه استان باشد

امام جمعه موقت کرمان گفت: يك نظام با اين عظمت، محافظان قوی، محكم و پرصلابت مي خواهد و سپاه پاسداران و بسيج به عنوان نيروهای مردمی اين وظيفه را بر عهده دارند.

سپاه نعمت بزرگ خداوند به نظام ماست/سفر رئیس جمهور برمبنای توسعه استان باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام محمدقاسمی زاده در خطبه هاي نمازجمعه این هفته كرمان در مصلي امام علي(ع) با اشاره به اینکه سپاه نعمت بزرگ خداوند به نظام اسلامی است، اظهار کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامي محافظت از ارزش های اسلامی و نظام و رصد توطئه های دشمنان را بر عهده دارد ونمونه صلابت ودشمن هراسی سپاه را می توان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد که امروز خاری برچشم دشمنان شده است.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد:سپاه در زمینه سازندگی کشور نیز کارهای خوبی انجام داده که پل های بزرگی كه در استان كرمان در دست انجام است نيز از سوی قرارگاه بزرگ وابسته به سپاه اجرايی شده است

وي شناسايی و رصد اقدامات دشمنان و برخورد مناسب با آنها را از ديگر وظايف سپاه پاسداران برشمرد و گفت: به طور كلی رسالت عظيم سپاه حفظ دستاودرهای انقلاب و خون شهدا است.

قاسمی زاده با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به کرمان می تواند منشا اتفاقات خوبی د راستان باشد گفت: خشكسالی، مشكلات اجتماعی و مشكلات جنوب استان از جمله مسائلی است که مطالبه مردم از دولت در این سفر محسوب می شود.

خطيب جمعه كرمان با اشاره به اینکه مشکلات را نمی توان یک شبه حل کرد افزود:پروژه های بزرگی از جمله انتقال آب آشاميدنی به استان كرمان يكی از كارهای مهم، اساسي و ريشه ای است و بايد از همه افرادی که برای اجرایی شدن آن آن تلاش كردند تجلیل کرد.

امام جمعه موقت کرمان اظهار کرد: در اين سفر بايد اصول توسعه استان را چارچوب قرار دهند كه در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ساير حوزه ها به خوبی شاهد توسعه و پيشرفت باشيم

قاسمی زاده تاکید کرد: متاسفانه دشمنان در حوزه اقتصادی كاری كرده اند كه به نفت وابسته باشيم وبا فروش سرمایه خود زندکی کنیم.

وی افزود: براساس فرمايشات رهبری، ريشه اصلی آموزش و پرورش از غرب آمده است و هرچند وقت يكبار روی آن اصلاحاتی مي شود اما فرهنگ و علم ما بايد متناسب با دين ما تدوين شود

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد : بر اساس بيانات رهبر معظم انقلاب ما دو بال آموزش و تربيت را در آموزش و پرورش داريم و در اين رابطه بايد اقدامات هدفمند و هوشمند طرح ريزی و اجرا شود

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار