کرمان؛

سفررئیس جمهور تاکنون به درخواست استان به تاخیر افتاده است

استاندار کرمان در جمع خبرنگاران گفت: قرار نیست سفر رئیس جمهور به کرمان سیاسی ویا دارای مصوبه های فراوان باشد بلکه این سفر با دیدگاه توسعه ای برنامه ریزی شده است.

سفررئیس جمهور تاکنون به درخواست استان به تاخیر افتاده است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی امشب در جمع خبرنگاران کرمان با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به کرمان 21اردیبهشت ماه انجام می شودافزود: حداکثر ده پروژه کلنگ زنی بزرگ خواهیم داشت که برخی ازاین پروژه ها منطقه ای هستند ما در این سفردنبال مصوبه های الکی نیستیم.

وی تصریح کرد: قبل از سفر هیئت دولت به کرمان با کرمانیهای موفق خارج از استان ر نیز نشستی خواهیم داشت وبه نقطه نظراتی جامعی خواهیم رسید.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی شده است تا رئیس جمهور درنهایت ساعت 10سه شنبه در مصلی کرمان در جمع مردم کرمان حضور یابد

رزم حسینی با بیان اینکه وزرا ومعاونین رئیس جمهور نیز قرار است در شهرستان های استان حضور داشته وبه پروژه ها ومسائل این مناطق رسیدگی کنند گفت: رئیس جمهور در جلسه ای با نخبگان استان که نمایندگان 11قشر مختلف مردمی هستند حضور خواهند یافت.

استاندار کرمان از برگزاری جلسه توسعه وبرنامه ریزی استان با حضور دکتر نهاوندیان وفعالان بخش خصوصی استان خبرداد وگفت: رئیس جمهور به شکل همزمان در نشست نخبگان حاضر خواهد بود و در پایان نشست توسعه استان به جمع بندی مصوبه های این نشست می پردازد.

نماینده دولت در استان کرمان با ابراز امیدواری از استقبال خوب مردم از شخص رئیس جمهور گفت: هفته پرکار وپرثمری در کرمان داریم از امشب موسیقی نواحی کشور بعد از ده سال مجددا در کرمان کار خود را آغاز کرده وبه مدت سه روز ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با این برنامه ها جشنواره ملی اقوام با میزبانی دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود ودر دوشنبه یک روز قبل از سفر رئیس جمهور میزبان کرمانیها مقیم خارج از کشور هستیم.

رزم حسینی تاکید کرد: روز بعد از سفر هیئت دولت به استان نیز میزبان کنفرانس ملی اقتصادی کشاورزی خواهیم بود و اقتصاددانان برجسته کشورمان در این جلسه مباحث مهمی چون آب ونیزقلعه گنج الگوی شهر اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنند.

وی اظهار کرد: قرار بود سفر رئیس جمهور در همان سال 93انجام شود که به درخواست استان کرمان قرار شد در زمانی که دست مان پرباشد میزبان هیئت دولت باشیم که امسال این امر محقق شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: سه دست پروژه ، عمرانی دولتی با بودجه حوب، پروژه اقتصادی وپروژه های آماده کلنگ زنی در این سفر داریم وبیش از 294روستا همزمان با این سفر از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

وی توجه به جنوب استان را یکی از برنامه های مهم این سفر دانست واظهار کرد:با وزیر اقتصاد قبل از این صحبت هایی داشتیم ونیز در این سفر باید در خصوص مالیات استان ورقم واقعی مالیات صحبت شده وتصمیم گیری شود.

استاندار کرمان انتقال آب از بهشت آباد به کرمان را از مهم ترین پروژه های این سفر ذکر کرد وگفت: چندین طرح نیز به شکل ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: 4هزار پروژه از دولت قبل در استان کرمان باقی مانده بود که نیاز به 8هزار میلیارد بودجه داشت که بخشی از کار در سالهای 93 و94انجام شد.

وی تاکید کرد: یکی از نقاط قوت سفر نیز موضوع شهر اقتصاد مقاومتی استان یعنی قلعه گنج است که در 60روستا با کمک مردم ویارانه هایی که برای ایجاد شغل به صندوق های روستایی پرداختند کارهای خوبی شده است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در دوماه آینده دوکارخانه مدرن در قلعه گنج ایجاد وبزرگ ترین دامداری شیری بز ایران با 3هزار راس دام که با وارد کردن دام های اصلاح شده از اسپانیا انجام شده نیز در این شهرستان به زودی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار