هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول با پیروزی دانشگاه و شهرداری مقابل حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این هفته که آغاز نیم فصل دوم مرحله نهایی بود مسابقات با حساسیت فراوانی دنبال شد.

لبنیات ارژن شیراز ۱ – ۲ دانشگاه آزاد تهران

جدال حساس و دیدنی ارژن و دانشگاه در سالن ابوالفتحی شیراز و با داوری نصیرلو و یارانش برگزار شد. نیمه نخست این دیدار با تمام پستی و بلندی هایی که داشت و موقعیت های زیاد دو تیم؛ نتیجه ای جز تساوی یک یک رقم نخورد. اما در نیمه دوم هر دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز بازی پا به میدان گذاشته بودند و حملات هر دو تیم به روی دروازه ها به مساوات پیش میرفت. ارژن می تواتست با استفاده از حمایت تماشاگرانش بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و با ده امتیاز صعود خود به لیگ برتر را نزدیک کند و دانشگاه ازاد نیز با برتری در این بازی ضمن اینکه جای ارژن در صدر جدول را میگرفت ؛ نتایج هفته های نخست و مخصوصا شکست در مقابل ارژن را جبران کند.

نیمه دوم بازی با حملات دو تیم ادامه داشت و در این بین حمایت تماشاگران پرشور شیرازی ارژن را به گلزنی می خواند اما در این میان ارژنی ها با مصدومیت ستاره بازی رفت خود مقابل دانشگاه لحظاتی از بازی را در شوک فر رفتند. اما در ادامه به حملات خود افزودند و موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دادند ولی این دانشگاه ازاد بود که با استفاده از تک موقعیت خود در فشار حملات ارژن؛ و پس از اشتباه دروازه بان ارژن گل دوم را به ثمر رساند.

ارژنی ها که بازی داخل خانه را از دست رفته می دیدند فشار خود بر روی دروازه دانشگاه را افزایش دادند اما هر چه زدند به در بسته خورد. در این میان نیز سوت های مشکوک داور که به نظر می رسید برای هر دو تیم اشتباهاتی انجام داد بر حرارت بازی اضافه کرد.

در دقایق پایانی نیز که بازی به درگیری های تن به تن رسیده بود؛ تیم دانشگاه ازاد که از هفته گذشته حسین شمس را به عنوان سرپرست بر روی نیمکت خود میبیند ؛ پنج خطا شد تا کار برای این تیم سخت شود. اما تهرانی ها به خوبی بازی پشت سر گذاشتند و خطای ششم را مرتکب نشدند. در نهایت این بازی حساس و دیدنی با برتری دو بر یک دانشگاه به اتمام رسید تا این تیم جای ارژن را در صدر جدول بگیرد.

شهرداری ساوه ۶ – ۵ سن ایچ ساوه

دربی ساوه که به دلیل نبود آمبولانس با تاخیر آغاز شد,در همان دقیقه اول تماشاگران را به وجد آورد.جایی که شاگردان خبیری موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند.در ادامه بازهم شهرداری چی ها به گل دوم دست یافتند تا اینکه تیم سن ایچ از روی نقطه پنالتی به گل اول دست یافت اما این پایان کار در این نیمه نبود چرا که با توجه به حساسیت و هیجان بازی دو تیم پنج خطای تیم را مرتکب شده بودند و این بار نوبت شهرداری بود که از روی نقطه پنالتی به گل سوم خود دست پیدا کند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما با شروع نیمه دوم و مصدومیت دروازه بان اول شهرداری سن ایچ توانست چهار گل پشت سرهم وارد دروازه همشهری خود کند تا همگان از بازی شاگردان غیاثی شگفت زده شوند.ولی تیم شهرداری که می دانست نباید سه امتیاز این دیدار مهم و حساس را از دست دهد با استفاده از تجربه بازیکنانش موفق شد در دقایق باقی مانده سه بار دروازه فرحناک دروازه بان سابق خود را باز کند تا شهرداری در یک دیدار نفس گیر و فوق العاده زیبا و درگیرانه با نتیجه شش بر پنج به پیروزی دست یابد و همچنین سن ایچ با قبول این شکست دیگر امیدی برای صعود نداشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار