ساری،

بسیج سازندگی سپاه آمل پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

بسیج سازندگی سپاه آمل در سال 94 در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیل به 183 بسیجی مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تسهیلات ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، سرهنگ حکمت داجلیری فرمانده سپاه آمل گفت:: با تبدیل تسهيلات يک مرحله‌ای به دو مرحله‌ای تلاش کردیم زمينه پايداری اين مشاغل را ايجاد كنيم.

وی اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را تنها راه نجات كشور عنوان کرد و گفت: ظرفيت‌های خالی فراوانی در كشور وجود دارد كه اشتغال آفرينی در آن ممكن است و كشور با توجه به اين ظرفيت‌ها به پويايی و توليد ثروت می‌رسد.

فرمانده سپاه آمل به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و یادآورشد: بسيج سازندگی در بخش‌های توسعه و عمران روستايی با انجام اقدام‌های زودبازده، به كارگيری و ايجاد بستر كار لازم برای جوانان در قالب اردوهای جهادی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای سياست اقتصاد مقاومتی فعاليت می‌كند.

داجلیری با اشاره به اينكه بسيج سازندگی اقدام‌های عملياتی در حوزه اقتصاد مقاومتی را از سال 91 آغاز كرد، افزود: در سه سال گذشته بسیج سازندگی برای حدود 12هزار اشتغال خرد در 14 عرصه با هدف حفظ امنيت غذايی و رونق كشاورزی ورود پيدا كرد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه آمل در سال 94 در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیل به 183 بسیجی مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تسهیلات ارائه کرد.

فرمانده سپاه آمل به تسهیلات ارائه شده در بسیج سازندگی آمل اشاره کرد و گفت: در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی شامل پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، پرورش محصولات گلخانه‌ای و ... همچنین در عرصه صنایع تبدیل بسته‌بندی محصولات غذایی، خشک کردن میوه و سبزیجات، خرد کردن میوه و سبزیجات، تولید مربا و ترشیجات و ... تسهیلات دادیم.

وی در پایان با اشاره به اعزام دانشجویان در غالب اردوهای جهادی برای محرومیت زدایی به استان هرمزگان، بندر لنگه، روستای سورو خاطرنشان کرد: در سال 95 اعزام اردوی جهادی به محلات استان لرستان، شهر دوره چگینی بخش شاهسوند در ساخت خانه محروم و کارهای فرهنگی و آموزشی در آن منطقه فعالیت چشم‌گیری داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار