ساری،

اجرای بیش از ۱۰۰۰ طرح جهادی در مازندران

هزار و ۱۴ طرح جهادی در قالب طرح هجرت دانشجویی و دانش آموزی سال آینده در مازندران اجرا خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری در حاشیه نشست ستاد پشتیبانی طرح هجرت جهادی با بیان اینکه بسیج سازندگی شهرستان ساری پارسال ۶۰ طرح عمرانی ٬ آموزشی و فرهنگی را در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان اجرا کرد گفت: سهم شهرستان ساری برای سال آینده  ۱۰۶ طرح است.

سرگرد نادری افزود: این طرح ها در قالب بهسازی مدارس ٬ ساخت خانه عالم ٬ ساخت خانه در مناطق محروم ٬ برگزاری کلاس های آموزشی در بخش کشاورزی ‌‌٬ آب رسانی به زمینهای کشاورزی و بهسازی راه روستایی است.

وی پرداخت تسهیلات ۷ تا ۳۰ میلیون تومانی به 600 ساروی و اختصاص یک میلیار تومان به بافندگان فرش را از مهم ترین فعالیت های این ستاد در حوزه مالی اعلام کرد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در ۴ روستای شهرستان ساری با هدف راه اندازی چرخه تولید در بخش های کشاورزی٬ دامی٬ صنایغ دستی و صنایع تبدیلی و ساخت ۶ خانه محروم با پیشرفت ۱۰ درصد وایجاد شرکت پشتیبان فروش محصولات تولیدی در روستاها با نام اقلیم سبز برای نخستین بار را ‌‌‌‌ از دیگر فعالیت های این ستاد در سال گذشته اعلام کرد.

سرگرد نادری افزود: برای اجرای این طرحها ۵ میلیارد تومان هزینه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، جهادی ، بسیج ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار