ساری،

ایجاد کانونهای ایمنی ساختمان در کشور

84 کانون و انجمن های ایمنی و بهداشت کار درکشور راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش منطقه ای بازرسی کار استانهای شمالی، شمال شرقی و غربی با بیان اینکه راه اندازی این انجمنها کمک شایانی به جامعه کار و تولید خواهند کرد افزود: شناسایی و ارزیابی خطر در کارگاهها، بهبود نظارت بازرسان کار و ترویج فرهنگ ایمنی از جمله نکاتی است که در این کانونها به آن توجه شده است.
اصابتی افزود: آیین نامه مشاورین حفاظت فنی ساختمان نیز اصلاح ،بازنگری و منتشر شد و برای بهبود وضعیت ایمنی نگاه از جنبه حقیقی به حقوقی تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه بیش از 16 دستگاه در بحث ساختمان دخیل هستند افزود: همه دستگاه های مرتبط در این بخش نگاه ویژه به حوادث ناشی از کار باید داشته باشند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران نیز گفت: بیش از 12 هزار کارگر و مهندس استان با اجرای تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی استان آموزش لازم را فرا گرفتند.
در این همایش روسای ادارات بازرسی و بازرسان کار ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای مازندران، گلستان، سمنان، گیلان، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، خراسان شمالی و رضوی و البرز حضور داشتند.
انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، کار ، کانون ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
سلام
یه سوال ذهن من و مشغول کرده که اگه مدرک کاردانی من ربطی به کارشناسیم نداره چرا میذارن من ادامه تحصیل بدم؟
من چه گناهی کردم عمرم رفت
مگه غیر این بود برای گرفتن مدرک مهنپسی مکانیک ناپیوسته من ۱۷۲ واحد پاس کردم مگه تمام درس هایه ما تطابق نداشت؟



بر اساس بخشنامه مورخه94/5/25 به شماره27882/430 مدرک دانشگاهی این رشته ها عملا فاقد اعتبار بوده و فارغ التحصیلان با شرایط مذکور از مزایای آن ازجمله
⚠️عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان
⚠️دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی
⚠️ استفاده از مدرک در رتبه بندی شرکت ها
⚠️ و ... محروم می شوند.
لذا این امر به معنای بدون اعتبار بودن مدرک کارشناسی است که با تحمیل هزینه مالی و زمانی به فارغ التحصیلان و دانشجویان آینده شغلی آنها را تباه می کنند.
آخرین اخبار