باورم نمی شد حد نصاب به این صورت شود

عابدینی:فکر می کردم انتخابات به دور دوم کشیده شود

امیر عابدینی گفت:من باورم نمی شد حد نصاب به این صورت شود و فکر می کردم انتخابات به دور دوم برسد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران،  امیر عابدینی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من با صداقت می گویم که شب گذشته با دو کاندیدا و روز قبل از آن با عزیزمحمدی صحبت کرده بودم. من هم باورم نمی شد حد نصاب به این صورت شود. فکر می کردم انتخابات به دور دوم بکشد. حتی همین الان پایین آمدم گفتم به احتمال زیاد رقابت به دور دوم کشیده می شود. این مساله اقتدار مجمع را نشان داد.زیرا هیچ یک از اعضای مجمع نمی دانستند که نفرات چقدر رای آوردند. 

وی درباره اینکه مصطفی آجرلو گفته یاسر هاشمی به انتخابات ورود کرده است افزود: من معتقدم آجرلو عصبانی از این جا رفت و بعدا حرف هایی که می زند تصحیح خواهد شد. وی درباره انتخابات امروز گفت: یکی از سالم ترین انتخاباتی بود که من در آن شرکت داشتم. 

عابدینی درباره صحبت های عزیزمحمدی و آجرلو گفت: این در فرهنگ ماست که وقتی شکست می خوریم کاسه کوزه ها را سر دیگران می شکنیم. دیشب آجرلو جلسه گذاشت و همان شب هیات ها جلسه گذاشتند که چه کنیم. این یک مشورت است که همه حق دارند. ما نباید حقوق اولیه مشورت را از آنها بگیریم. ولی آنها نه با من  و نه با رئیس فدراسیون و معاونان جلسه داشتند. حتی یک نفر هم نگفته که کسی از طرف دولت به آنها زنگ زده است.
وی درباره اینکه گفته شده قنبرزاده بیشترین شانس را برای ریاست سازمان لیگ دارد گفت: این را باید از رئیس فدراسیون بپرسید. البته همه چیز با یک انتخابات صحیح انجام خواهد شد.
عابدینی درباره صحبت های وزیر و قطع تصاویر در جاهایی که وزیر انتقاد می کرد و می گفت دو تیم پرسپولیس و استقلال آویزان دولت هستند اذعان داشت: این قطع و وصل ها ایراد برگزارکننده و ایراد مجمع بود. البته این دو باشگاه در واقع پیش از این آویزان دولت بودند ، اما وزیر گفت که الان با مدیریت مستقل شدند. وزیر از فدراسیون گذشته به خاطر تعامل نداشتن انتقاد کرد. اما گفت که این تعامل باید بیشتر شود. در هر صورت من نمی دانم که چه کسی فیلم را قطع کرد. 
عابدینی درباره تصویب مجمع فدراسیون در خصوص حضور نداشتن دوربین ها در ادامه لیگ برتر گفت: شما دانشمندانی هستید که خودتان خبر می سازید. خواهشمندم این خبر را نسازید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار