کرمان؛

کيفي سازي آموزش همگاني ضامن ارتقاء فرهنگ ترافيک

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: کيفي سازي آموزش همگاني ضامن ارتقاء فرهنگ ترافيک است.

کيفي سازي آموزش همگاني ضامن ارتقاء فرهنگ ترافيکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ نبي الله ميرافضلي در حاشيه بازديد دانش آموزان از شهرک ترافيک گفت : فرهنگ سازي و آموزش هاي پيشگيرانه نقش مهمي در کاهش حوادث و سوانح رانندگي دارد.

وي افزود: در خصوص قوانين راهنمايي و رانندگي اگر آموزش با کيفيت مطلوب و به صورت عملي به مخاطب ارائه شود در واقع يادگيري آسان تر بوده و موضوع به صورت بلند مدت در ذهن مخاطبان نقش مي بندد .

وی خاطر نشان کرد : در همين راستا پليس راهور شهرستان به منظور ارتقاء فرهنگ ترافيک اقدام به راه اندازي شهرک ترافيک ويژه دانش آموزان كرده و آموزش هايي از جمله نحوه عبور از عرض خيابان و پل عابر پياده، نحوه سوار و پياده شدن از سرويس مدارس، يادآوري تخلفات به والدين در هنگام رانندگي، نشانه ها و علائم راهنمايي و رانندگي و بازي نكردن درسطح معابر و خيابان ها را ارائه می دهد.

وی تصریح کرد : در سال 95 با اقتدار طرح هاي مختلف انتظامي- ترافيکي را اجرا خواهیم کرد و اجازه کوچکترين رخنه امنيتي در شهرستان را نخواهيم داد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت : کيفي سازي برنامه هاي آموزش همگاني، کاربردي ساختن هشدارهاي پليس در کنار جلب مشارکت مردمي اقدامي موثر در کاهش جرايم ، تخلفات و دستيابي به آرامش عمومي است

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار