انتخاب سرمربی ایرانی در دستور کار مسئولان هندبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون هندبال برای سرو سامان دادن به اوضاع تیم ملی بزرگسالان امروز برگزار می شود.

ملی پوشان هندبال از بلا تکلیفی خارج می شوند به گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛جلسه کمیته فنی فدراسیون هندبال برای رسیدگی به وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان عصر امروز یکشنبه با حضور مسئولان هندبال در این فدراسیون برگزار می‌شود. پس از جدایی توافقی عرفان اسماعیلاگیچ از تیم ملی هندبال، انتخاب سرمربی تیم ملی از بین گزینه‌های ایرانی مهم‌ترین دستور جلسه کمیته فنی خواهد بود.

عرفان اسماعیلاگیچ در پایان مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک در سوئد و در حالی که یک ماه از زمان اتمام قرادادش باقی مانده بود از تیم ملی جدا شد.

وی به مدت 11 ماه هدایت تیم ملی هندبال ایران را بر عهده داشت. سرانجام عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی بوسنیایی تیم ملی هندبال ایران، پس از کسب نتایج ضعیف و شکست با تیم ایران در راه انتخابی المپیک ریو و جام جهانی فرانسه 2017 آنطور که گفته می‌شود «توافقی» به همکاری‌اش با فدراسیون هندبال ایران خاتمه داد.

 25خرداد سال گذشته، خبر انتصاب عرفان اسماعیلاگیچ به سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران روی سایت خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

این (انتخاب) با مرور کارنامه 20 مربی بین‌المللی هندبال دنیا که کارنامه حرفه‌ای خوبی هم داشتند، انجام شد. عرفان، بازیکن سرشناس هندبال یوگوسلاوی سابق که همراه این تیم به مقام قهرمانی و مدال طلای المپیک 1996 دست یافت. او پس از خداحافظی‌اش با هندبال، کار خود را به عنوان مربی در این رشته دنبال کرد. سفر عرفان به آفریقا و حضورش روی نیمکت تیم ملی مصر، نایب قهرمانی قاره آفریقارا در کارنامه این مربی ثبت کرد. اسماعیلاگیچ با این کارنامه پا به ایران گذاشت تا حرفه‌اش را در قاره کهن دنبال کند. او به تیمی آمده بود که رویای حضور در المپیک را در سر می‌پروراند و این ماموریت برعهده عرفان سنگینی می‌کرد.

حال باید منتظر ماند ودید گزینه سرمربی تیم ملی هندبال ایران چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیتی ، یونایتد ، اندرسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار