برنامه‌های تیم ملی هندبال از زبان سرمربی جدید

طاهری: تیم ملی هندبال برای 2 دیدار دوستانه به قطر می‌رود/ کادر فنی جدید به زودی معرفی می‌شوند

سرمربی تیم ملی هندبال از برگزاری 2 دیدار دوستانه با تیم ملی قطر و معرفی اعضای کادر فنی جدید خبر داد.

طاهری: تیم ملی هندبال برای 2 دیدار دوستانه به قطر می‌رود/ کادر فنی جدید به زودی معرفی می‌شوندمحسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قرار است تیم ملی مرداد ماه برای برگزاری 2 دیدار دوستانه به قطر سفر کند. قطری‌ها با ارائه این پیشنهاد به فدارسیون هندبال از ما خواستند پیش از حضور در المپیک با این تیم بازی کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی هندبال در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی تیم ملی و دستیارانش را انتخاب کرده است؟ توضیح داد: خیر، من تازه حکم سرمربیگری تیم ملی هندبال را دریافت کردم اما به زودی اعضای کادر فنی تیم ملی معرفی می‌شوند. البته با مربیان پیشین تیم ملی و دستیاران عرفان هم مذاکراتی داشتیم. نناد نارادای، مربی بدنساز تیم ملی قبول نکرد در ایران بماند اما میلوان ارسک همچنان به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فعالیت می‌کند و اکنون با تیم‌های نوجوانان و جوانان همکاری می‌کند.

طاهری درباره برگزاری اردوهای تیم ملی هندبال گفت: منتظریم رقابت‌های لیگ برتر هندبال به پایان برسد. با توجه به فشار زیادی که در رقابت‌های لیگ به بچه‌ها آمده و از آنجا که دیدارهای آینده ما دوستانه است، تنها یک هفته پیش از سفر به قطر اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهیم. بازیکنان تیم ملی طی رقابت‌های لیگ بدن‌های خود را آماده نگه داشته‌اند.

وی درباره دعوت از بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: هنوز کار انتخاب بازیکنان تیم ملی را آغاز نکرده‌ایم. باید وضعیت بازیکنان تیم ملی را بررسی کنیم و پیش از اردوی قطر بازیکنان شایسته را به تیم ملی هندبال دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار