عصر دیروز و نخستین جلسه در استانبول:

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی انتخاب شدند

نخستین جلسه هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی عصر دیروز(شنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون مذکور انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سیاست های کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی و تشکیل فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی، نخستین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در شهر استانبول ترکیه برگزار گردید.
در این نشست ابتدا تاریخچه ای از کشتی پهلوانی ارائه شد و ادامه در کلیپی از برنامه های سال 2015 و 2016 میلادی این رشته ورزشی به نمایش گذاشته شد.، و سپس اعضای هئیت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی با ترکیبی قدرتمند انتخاب شدند.
پدرو گاما از برزیل و خانم ماریا یاکشی از ترکیه اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی، فواد مسکوت عضو هیئت رئیسه اتحادیه جهانی و رئیس شورای کشتی آفریقا، لی لوپز رئیس شورای کشتی آمریکا، الدار کورتانیدزه قهرمان المپیک و جهان از گرجستان، خانم ادیت از ایتالیا، الکساندر شیماروف از بلاروس، موسی مومنی از آمریکا و علی رضا رضایی از ایران بعنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کشتی برگزیده شدند.
در ادامه لگوی فدراسیون جهانی و چارت سازمانی اولیه به تایید اعضاء رسید.، و سپس تقویم سال 2016 میلادی شامل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و جهان، انجام کارگاه آموزشی مربیان به صورت جهانی و یک کلینیک داوری به صورت بین المللی به تصویب اعضاء رسید.، طبق برنامه مسابقات جهانی مهرماه سال جاری در بلاروس برگزار خواهد شد.
رونمایی از سایت فدراسیون جهانی کشتی از دیگر برنامه های این جلسه بود که قرار است به صورت سه زبانه(انگلیسی، روسی و فارسی) فعالیت نماید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار