بهترین مکان برای معرفی کتاب، دورهمی‌های خانوادگی است

مردمی که مطالعه می‌کنند زیاد به هم نگاه نمی‌کنند و کمتر به مسائل خصوصی افراد می‌پردازند.

فلور نظری بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب‌های مورد علاقه خود گفت: من از کودکی به دلیل اینکه دایی فرهیخته‌ای داشتم، با کتاب عجین بودم و زمینه‌های مطالعاتی خود را به مرور زمان داشتم. ابتدا کتاب‌های داستان و بعد خواندن رمان‌های متفاوت را شروع کردم.
 
وی ادامه داد: در خانواده ما مطالعه هیچ وقت برای اجبار، سرکوب و وسیله تهدید نبود؛ بلکه جزئی از زندگی ما بود و از خواندن کتاب لذت می‌بردیم.
 
وی عنوان کرد: با توجه به علاقه مردم به شبکه نسیم، در برنامه‌های این شبکه می‌توان کتاب‌های خوبی را به مخاطب معرفی کرد. حتی بارها در هواپیما و در طول سفرهایم پیش آمده در برابر کنجکاوی فرد کناری‌ام برای دانستن از زندگی شخصی، از کتابی که می‌خوانم، ویژگی‌ها و ... حرف زده‌ایم.

به نظرم بهترین مکان برای معرفی کتاب، دورهمی‌های خانوادگی است. حتی در یک کتابی خواندم، مردمی که مطالعه می کنند زیاد به هم نگاه نمی‌کنند و کمتر به مسائل خصوصی افراد می‌پردازند. 

بازیگر «خانه به دوش» اظهار داشت: من نمی‌توانم بگویم مردم چه کتابی بخوانند اما به نظر من در زمان‌هایی که منتظر اتوبوس، مترو و تاکسی هستند، مطالعه کنند؛ چراکه پربار و عمیق می‌شوند و از طرفی حجم خشونت به مرور در جامعه کاهش پیدا می‌کند.
 
نظری درباره نشر الکترونیک خاطرنشان کرد: لذتی که بوی ورق‌های کاغذ به من می‌دهد، قابل مقایسه با کتاب الکترونیک نیست.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
بارک الله و احسنت به شما سرکار خانم .
آخرین اخبار