نجف نژاد: سکان هدایت استقلال تغییر می کند/ قلعه نویی از خانواده استقلال است و کم فروشی نمی کند

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت :با تمام احترامی که برای مظلومی قائل هستم اما قرار است سکان هدایت استقلال به مربی دیگری سپرده شود.

مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی روز گذشته استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: دیدار مقابل تراکتورسازی برای ما یک فرصت طلایی بود که قدر آن را ندانستیم و به راحتی از دست دادیم . استقلال می توانست مقتدرانه دو جام را کسب کند که متاسفانه یک جام را از دست دادیم.

نجف نژاد درباره اعتراض هایی که به امیر قلعه نویی صورت گرفت بیان داشت: این رفتارها  اصلا درست نبود .هواداران هم باید صبور باشند چرا که آنها پشتوانه ما هستند و من به عنوان رییس هیأت مدیره شرمنده هواداران هستم و از آنها عذر خواهی می کنم . قلعه نویی از خانواده و خوبان استقلال است و مرام نامه مربیگری ایجاب می کند که در تیمش کم فروشی نکند چرا که این به دور از ورزش حرفه ای خواهد بود .قلعه نویی هم برای تیم خود زحمت کشیده و توانست بازی دیروز را ببرد.

رییس هیات مدیره استقلال در این باره که ایا تغییراتی در کادر فنی تیم استقلال صورت خواهد گرفت یا نه گفت: به طور حتم در دو بازی اینده تغییرات اساسی خواهیم داشت و قرار است در جلسه  فردا به دور از احساس و در کمال منطق تصمیم گیری کنیم و سکان هدایت استقلال را در دو بازی آینده به دست فرد دیگری بسپاریم. با احترامی که برای مظلومی قائل هستم ایشان زحمت خود را کشیده و قصد داریم در دو بازی آینده در کادر فنی تغییرات داشته باشیم. این پیشنهاد بنده به هیأت مدیره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
قلعه نویی بازیکنان استقلال خرید امثال ابراهیمی حنیف و....بازی دیروزشون نگاه کن بازیهای قبل را هم نگاه کن
آخرین اخبار