شاه محمدی:سرمربی تیم اختیار تام دارد/درباره عباسعلی مشیری تصمیم گیری می کند

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت : سرمربی تیم ملی اختیار تام دارد ضمن اینکه از شاخصه های سرمربیگری تیم ملی تعامل وی با فدراسیون است .

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب مشیری به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان و همچنین اختیارات وی بیان داشت : طی جلسات مختلفی که شورای فنی بخش بانوان تشکیل داد بر اساس شاخص ها و معیارهای مد نظر این کمیته مریم مشیری به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد . وی اختیار تام دارد ضمن اینکه یکی از شاخصه های سرمربی تیم ملی تعامل وی با فدراسیون است و من به مشیری اعتقاد دارم و می دانم که می تواند از تجارب خود در خدمت تیم ملی گام های موثری بردارد .

وی ادامه داد : مشیری از مربیان با سابقه و یکی از مربیان بااخلاق کاراته است که بازیکنان زیادی به تیم ملی معرفی کرده و در طول سالهای حضورش در کاراته خدمات زیادی را به تیم ملی ارائه کرده است و بهر حال تمام این ویژگیها باعث شد که شورای فنی وی را به عنوان سرمربی انتخاب کند .

شاه محمدی درباره مدت زمان همکاری مشیری در این سمت اظهار داشت : تا پایان رقابت های آسیایی اندونزی وی به عنوان سرمربی در تیم ملی همکاری خواهد کرد .

نایب رئیس بانوان در پاسخ بع این سوال که چرا سرمربی و مدیر فنی تیم های ملی یک نفر انتخاب شده بیان داشت : با توجه به سوابق مشیری تصمیم فدراسیون بر این بود که در بخش های دیگر نیز بتوانیم از تجارب وی استفاده کنیم .

شاه محمدی درباره مصدومیت عباسعلی گفت : از خبر مصدومیت این بازیکن ارزشمند متآثر شدم و قرار است که حمیده مدارک پزشکی خود را به فدراسیون ارائه دهد تا درباره وی تصمیم گیری شود .

وی درباره وضعیت حمیده عباسعلی با توجه به عدم توانایی شرکت وی در رقابت های انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد : با توجه به مصدومیت عباسعلی و عدم حضورش در رقابت های انتخابی باید بررسی شود و سرمربی تیم ملی نظر نهایی را دهد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار