ایلام ؛

نگاه ویژه دولت به مسکن مهر دهلران

معاون وزیر نیرو در بازدید از سایتهای مسکن مهر شهرستان دهلران از توجه وزارت نیرو در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای زیرساختهای این واحدهای مسکونی خبر داد.

نگاه ویژه دولت دولت به مسکن مهر دهلرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، "محمدرضا امیرکمالی " نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر، در بازدید از سایتهای مسکن مهر شهرستان دهلران،گفت:  مشکلات واحدهای مسکن مهر به صورت پایدار تا سال ۱۳۹۷ مرتفع می شود که البته این مهم نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است.

"امیر کمالی " با اشاره به اینکه حل مشکلات  مسکن مهر به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: برای تکمیل زیرساخت های دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران، بیش از 550میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی از توجه وزارت نیرو در تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای زیرساختهای این واحدهای مسکونی خبر داد و افزود: در سایر استان ها وزارت نیرو 30 درصد اعتبارهای مورد نیاز برای خرید انشعاب های آب، برق و فاضلاب واحدهای مسكن مهر را تأمین می كند ولی در شهرستان دهلران بدلیل محرومیت و مرزی بودن و باهدف بهره مندی سریع مردم از واحدهای مسكونی این میزان تا 60 درصد افزایش می یابد .
 
معاون وزیر نیرو در مسكن مهر تاكید كرد: تلاش می شود تا 2 ماه آینده و در اولین مرحله از تخصیص اعتبارات امسال، 60 درصد تامین هزینه خرید آب، برق و فاضلاب واحدهای مسكونی مسكن مهر این شهرستان پرداخت شود.

"محمد رضا امیركمالی" از توافق با فرمانداری دهلران، راه و شهرسازی و بنیاد مسكن استان ایلام نسبت به پرداخت سهم آورده ی متقاضیان برای خرید انشعاب های این واحدها به صورت تقسیط  خبرداد  وگفت: تنها هزینه های نصب این انشعاب ها را نقدی پرداخت كنند.

وی گفت : درنشست تأمین مسكن استان ایلام با حضور استاندار ایلام ، به منظور بررسی منابع مالی مورد نیاز برای زیر ساخت های 9 هزار واحد مسكن مهر شامل آب، برق و فاضلاب اتخاذ تصمیمات خواهد شد.

"میرجعفریان"  مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز با اشاره  به احداث 19 هزار واحد مسکن مهر درسطح استان ایلام ،شامل مسکن مهر،بافتهای فرسوده و خودمالک، تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده را 14 هزار واحد برشمرد واز تلاش دولت در ایجاد رغبت برای مشارکت متقاضیان در پرداخت سهم آورده ی خود گفت: درسال گذشته بالغ بر 20 میلیارد ریال بمنظور آماده سازی وآسفالت معابر هزینه شده است 

وی همچنین افزود: افزایش سهم تسهیلاتی دولت از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال نیز دیگر اقدام دولت بمنظور ایجاد انگیزه در مشارکت متقاضیان بوده است .

" امیدعلی سبزی " فرماندار دهلران با اشاره به مشكلات يك هزار و 700 واحد مسكن مهر دهلران در خصوص تامين انشعاب آب، برق و فاضلاب اظهار كرد: اميدواريم با تدابيري ويژه وزارت نيرو شاهد رفع اين مشكلات و بهره مندي مردم از اين واحدها باشيم.

وی با اشاره به اعتبار 55 ميليارد ريالي مورد نياز براي تامين هزينه هاي انشعاب هاي آب،برق و فاضلاب اين تعداد واحد مسكن مهر دهلران افزود:تاكنون دولت اقدام هاي موثري در حل مشكلات اين واحدها داشته و بسياري از اين واحدها بهره برداري و تحويل مردم شده است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.