کرمانشاه؛

583 هزار خط تلفن ثابت در استان کرمانشاه وجود دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با اشاره به وجود 583 هزار خط تلفن ثابت در استان گفت: از این تعداد 160 هزار خط به علت بدهی قطع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسیب قبادیان گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات 100 میلیون مشترک همراه اول، تلفن ثابت و اینترنت در سطح کشور دارد و همین امر موجب شده که بزرگترین اپراتور خاورمیانه و دوازدهمین اپراتور جهان باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه توسعه نسل جدید تلفن‌های همراه از مهرماه سال 1393 دردستور کار شرکت مخابرات قرار گرفته است، گفت: از همان سال این برنامه نیز در دستور کار شرکت مخابرات استان قرار گرفت و مقرر شد تا پایان سال گذشته تمام شهرهای استان را زیر پوشش نسل 3 ببریم که این پروژه تا حدی زیادی محقق شده و در حال حاضر 142 سایت تلفن همراه نسل سوم در سطح استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نسل‌های دو، سه و چهار در شبکه تلفن همراه استان به طور همزمان استفاده می‌شوند، گفت: هدف این است که به تدریج و بر اساس تقاضا توسعه نسل‌های بالاتر تلفن همراه در استان صورت گیرد.

قبادیان افزود: بر همین اساس سال گذشته هفت سایت نسل چهارم تلفن همراه نیز در هفت نقطه شهر کرمانشاه نصب شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نسل چهارم تلفن همراه نیاز به داشتن گوشی‌های جدید و هوشمند دارد، گفت: این هفت سایت بصورت آزمایشی نصب شده‌اند تا میزان تقاضا و گوشی‌هایی که قادر به استفاده از امکانات نسل چهارم تلفن همراه هستند برای ما مشخص شود تا بتوانیم براساس این دو عامل برای توسعه نسل چهارم تلفن همراه در استان برنامه ریزی کنیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هزار ، خط ، تلفن ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.