ارومیه؛

برگزاری مراسم ویژه اعیاد ثلاثه شعبانیه در آبفای آذربایجان غربی

همزمان با ولادت با سعادت امام حسین (ع) مراسم ویژه ای با حضور معاون تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این مراسم حجت الاسلام اسماعیلی مطالبی در خصوص الطاف ویژه و مختص خداوند متعال که به امام حسین (ع) عطاء نموده ارائه نمود و با اشاره به این مطلب گفت: خداوند متعال با الطاف ویژه ای که به امام حسین (ع) عطاء نموده باعث شده تا آن حضرت محبوبیت ویژه ای در بین امامان داشته باشد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به شاخصه های زندگی به سبک زندگی حسینی گفت: این گونه زندگی باعث ختم به سعادت و مصداق حیات طیبه و مدینه فاضله در بعد اجتماعی و رضایت پروردگار و سعادت دنیوی و اخروی است.

وی شاخصه های زندگی حسینی را شامل : معرفت نسبت به مبدا شناسی،توجه به عظمت پروردگار متعال ،مقصد شناسی،دین شناسی،کتاب شناسی ،فرصت شناسی و دشمن شناسی برشمرد.

اسماعیلی معاون تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکربا اشاره به عبودیت در زندگی حسینی گفت: این عبادت باید عبادتی خالصانه باشد، عبادتی که بتوان آن را حفظ نمود.

وی در پایان اصل عزت و کرامت معنوی ، عفاف و حجاب، و غیرت را از جمله مقوله های مهم و عملی برشمرد که نمود آن را می توان در حادثه کربلا به عینه دید .

در ادامه از جانبازان شاغل در شرکت،یاوران نماز و برندگان نظام پیشنهادات با اعطاء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

اجرای تواشیح خاتمه بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.