آغاز ثبت‌نام آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۵ از فردا آغاز می شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۵ از فردا آغاز شده و تا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

وی افزود: پذیرش در برخی از رشته‌های آزمون کاردانی نظام جدید بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. 

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کلیه داوطلبان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و با واریز مبلغ ۱۸۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسه‌های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی نیز هستند، لازم است علاوه بر وجه ثبت نام نسبت به پرداخت ۴۶ هزار ریال دیگر برای اعلام علاقه‌مندی به شرکت در رشته‌های مذکور اقدام کنند

توکلی یادآور شد: اطلاعیه مربوط به ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید نیز از دیروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار