ارائه آثار فاخر دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای در نمایشگاه قرآنی پاریس

رییس اداره قرآن وعترت دانشگاه فنی حرفه ای گفت: دو اثر فاخر دانشجویان این دانشگاه در نمایشگاه قرآنی پاریس در معرض دید مردم فرانسه قرار می‌گیرد.

 پروانه نریمانی رییس اداره قرآن وعترت دانشگاه فنی حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با برنامه‌ریزی های به عمل آمده در این دانشگاه سعی شده در راستای سیاست‌های کلی در زمینه انس با قرآن در بین دانشجویان و کارکنان ،فعالیت‌های فرهنگی خوبی مانند برگزاری نمایشگاه‌های خط و نقاشی و آثار معرق کاری با مضمون قرآن و عترت انجام شده است.

وی نمایش 150 اثر فاخر که به وسیله دانشجویان این دانشگاه ساخته شده است را یکی از کار های فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای دانست و افزود: این آثار در معرض دید عموم مردم در جهت فرهنگ سازی و تبلیغ قرآن قرار می گیرد.

رئیس اداره قرآن وعترت دانشگاه فنی حرفه‌ای درخصوص اجرای پروژه‌های با مضمون قرآنی در این دانشگاه گفت: استقبال دانشجویان از پایان‌نامه های قرآنی در رشته‌های مختلف بسیار زیاد بوده و اکثر پایان نامه های دانشگاه فنی حرفه ای با مضامینی چون منجی ظهور، ترسیم آیات قرآن انجام شده است.

نریمانی یادآور شد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه فنی حرفه‌ای برگزاری نشست‌های تخصصی مهدویت، تولید انیمیشن قرآنی، طراحی نرم افزارهای قرآنی ساخت دانشجویان این دانشگاه است.

وی عنوان کرد: قرار است دوتا از آثار فاخر دانشجویان این دانشگاه در نمایشگاه قرآنی پاریس در معرض دید عموم مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار