تالار شیشه ای گوش به زنگ اتفاقات جدید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 475.59 واحدی کاهش به عدد 76 هزار و 630 واحد رسید.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزجاری با 475.59 واحدی کاهش به عدد 76 هزار و 630 واحد رسید.

براین اساس؛ ارزش کل معاملات بورس تهران از 5 میلیارد و 345میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد و 151 میلیون سهم طی 85 هزار نوبت معاملاتی بود.

گفتنی است نماد حکشتی با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و سایر نمادها همچون خودرو، کگل، شبندر، شپنا، فارس، تاپیکو و اخابر با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با 1.60 واحد افزایش به عدد 802.90 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از 600 میلیارد و 337 میلیون سهم طی 23هزار نوبت معاملاتی بود.

در این راستا همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: امروز وضعیت بازار به سبب کمبود نقدینگی و عدم انتشار خبرهای جدید در مورد وضعیت اقتصادی و اصلاحات رشد گروه خوردویی منفی بوده است.

وی با اشاره به افت 450 واحدی شاخص گفت: امروز نمادهای ایران خودرو، گل گوهر، پالایشگاه اصفهان، هلدینگ خلیج فارس و مخابرات بیشترین تاثیر را در افت شاخص بازار سرمایه داشتند.

کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: از چند روز گذشته کمبود نقدینگی و عدم انگیزه کافی موجب روند منفی بازار شده و همواره پیش بینی می شود تا تزریق نقدینگی به بازار و روشن شدن وضعیت سود بانکی بازار نوسان به سر می برد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار