لطیفی : قهرمانی مقتدرانه ای داشتیم

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت : ما با اختلاف فاحش توانستیم یک هفته قبل از پایان لیگ دسته دو قهرمان شویم .

لطیفی : قهرمانی مقتدرانه ای داشتیمعلی لطیفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد : در 10بازی 7 برد کسب کردیم که این نشان از قدرت تیم دارد ، در واقع تیم اکسین فراتر از لیگ دسته دو بود .

قضاوت ها در لیگ دسته دو فاجعه بود

وی در ادامه عنوان کرد: عملکرد داوری ها در لیگ دسته دو خوب نبود اما سه ، چهار بازی آخر نظارت بهتری صورت گرفت وشاهد قضاوت های خوب بودیم.

لطیفی بیان کرد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و از سوی مسئولان استانی حمایت نشدیم اما با توانمندی خودمان قهرمانی را کسب کردیم قهرمانی ما در ابتدا با خواست خدا 
و  بعد برنامه ریزی و حضور فیروز کریمی به عنوان مدیر فنی  و حیدرپور د ر سمت مدیرعامل و زحمات بازیکنان به دست آمد .

سر مربی اکسین در باره برگزار نشدن جشن قهرمانی این تیم بیان کرد: برنامه ریزی برای جشن انجام شد اما به خاطر همزمانی با بازی های هفته 29 لیگ برتر نتوانستند این جشن را پخش زنده کنند به هر حال جشن در حد لیگ برتر گرفتند .

وی بیان کرد : مسئولان با توجه به عملکردم پیشنهاد ادامه همکاری را دادند اما ماندن و رفتنم مشخص نیست و بعد از مشخص شدن تیم های دسته یکی تصمیمم را خواهم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه بازیهای  تیم ما در حد لیگ برتر بود و بازیکنان قدردانی می کنم که تفکراتم  را در زمین اجرا کردند و دو هفته مانده به پایان بازی ها قهرمان شدیم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار