خسوس: پیشنهاد پرسپولیس مهم نیست، قهرمانی می‌خواهیم

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این مقطع تمرکزمان روی دیدار مقابل ذوب آهن و قهرمانی لیگ برتر است.

فرناندو خسوس ریبیرو ، دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شرایط تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و می توانیم با پیروزی مقابل ذوب آهن قهرمان لیگ برتر شویم هر چند که ذوب آهن نیز تیم خوبی و شکست دادن این تیم سخت است اما تمام تلاشمان را می کنیم ، ذوب را شکست دهیم و قهرمانی در لیگ برتر را به مردم خوزستان تقدیم کنیم.

وی درباره حضورش در ایران گفت: بسیار خوشحالم که در ایران زندگی می کنم و در لیگ این کشور توپ می زنم ، مردم ایران بسیار مهربان هستند و از زندگی کردن در این کشور خوشجالم.

خسوس درباره لیگ برتر ایران و حساسیت های آن در هفته های پایانی بیان کرد: لیگ ایران ، بسیار لیگ پرهیجان و جذابی در تمام دنیا است و قدرت بدنی در آن حرف اول را می زند. امیدوارم بتوانیم روند خوبمان در لیگ را ادامه دهیم و به قهرمانی دست یابیم.

وی درباره باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان بامدیریت صحیح و کادرفنی با تجربه ، بسیار در لیگ خوب کار کرده و امیدوارم با ادامه همین روند نیز بتوانیم شگفتی را خلق کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم.

بهترین دروازه بان لیگ برتر درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس بیان کرد: دراین مقطع تمام تمرکزم روی دیدار مقابل ذوب آهن است و با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ام. هواداران از ما قهرمانی می خواهند و تمام تمرکزم را روی جام بردن در لیگ گذاشته ام.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: تشکر ویژه ای از ویسی و بختیاری زاده، سرمربی و مربی استقلال خوزستان دارم و امیدوارم همیشه بتوانند نتایج خوبی را کسب کننند زیرا کار کردن با آن ها برای من افتخار است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.