رضایی: نفتی ها برای پرداخت مطالباتم بازی در می آورند

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: حدود یک سال است که برای دریافت مطالباتم از نفت به کمیته انضباطی می آیم اما مدیرعامل این باشگاه می گوید رضایی باید به دنبال پولش بدود.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره دلیل حضور خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: امروز با طرزی وکیلم به فدراسیون فوتبال آمده ام تا پیگیر مطالباتم از باشگاه نفت شوم. متاسفانه به جای این که من به عنوان بازیکن لیگ برتری سر تمرین تیمم حاضر شوم باید هر روز به کمیته انضباطی بیایم.

وی افزود: حدود یک سال است که از باشگاه نفت تهران شکایت کرده ام. حکم هم به نفع من صادر شده است اما مسئولان نفت برای پرداخت مطالباتم امروز و فردا می کنند. با وجود این که مطالبات سال گذشته تمام بازیکنانی که برای نفت بازی کرده اند، پرداخت شده اما منصور قنبرزاده مدیرعامل این باشگاه در جمع اعضای تیمش اعلام کرده غلامرضا رضایی باید دنبال پولش بدود. گویا وی نمی دانسته به دلیل رفاقتم با بازیکنان نفت، این موضوع به گوشم می رسد.

وی با اشاره به این که کفاشیان هم در شکایت از باشگاه نفت حق را به رضایی داده است، اظهار کرد: کفاشیان هم در نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستار محکومیت باشگاه نفت و گرفتن مطالبات من از این باشگاه شده است. در تاریخ 15 شهریور 1394 کمیته انضباطی رای خود را به سود من صادر کرده و با وجود این که این کمیته تاکید دارد که تیم های بدهکار حق ثبت قرارداد بازیکنان خود و شرکت در بازی ها را ندارند، این قانون خیلی راحت دور زده می شود.

مهاجم کنونی تیم فوتبال سایپا درباره مبلغ طلب خود از نفت گفت: من 485 میلیون از این باشگاه طلب دارم اما کمیته انضباطی در حکم خود دمقداری از این مبلغ را کم کرده و طبق رای این کمیته در حال حاضر حدود 420 میلیون از نفتی ها طلبکارم. من نمی دانم باشگاه ها چه اصراری به بستن قرارداد سنگین با بازیکنان و پرداخت نکردن بخش زیادی از این مبالغ را دارند. باور کنید اگر قرارداد بازیکن 100یا 50 میلیون باشد و کل این مبلغ پرداخت شود بهتر است که با بازیکن قرادداد سنگین بسته شود اما پولش را دریافت نکند.

رضایی با اشاره به این که در این وضعیت اسفناک فوتبال ایران برخی بازیکنان به دنبال جایگاه خود هستند، ادامه داد: قنبرزاده از مشکلات مالی خانواده من با خبر است. با این وجود برای پرداخت مطالباتم بازی در می آورد. در این میان برخی بازیکنان هم هستند که ریالی دریافتی نداشته اند اما برای حفظ جایگاه خود و ترس از امثال مدیرعامل نفت حرفی نمی زنند. اول فصل مشکلات این باشگاه را دیدم که مجبور به جدایی شدم. باور کنید بازیکنان نفت خیلی با معرفت هستند که با تحمل شرایط این باشگاه چنین نتایجی کسب کرده اند و در حال حاضر برای رسیدن به سهمیه آسیا تلاش می کنند. سند خانه من گروی اداره مالیات است و با این وضعیت هیچ کاری نمی توانم برای آزاد شدن آن انجام دهم.

وی ادامه داد: طبق آخرین رایی که صادر شده قرار بود 15 فروردین حکم نهایی صادرشود اما 15 فروردین هیچ کس اینجا نبود و پس از آن هم چند روز آمدم و رفتم تا یک نفر را اینجا پیدا کنم. پس از آن به من 15 اردیبهشت نوبت دادند اما پس از این همه دوندگی و هزینه به من اعلام می کنند می توانم مطالبات خود را از طریق سازمان لیگ پیگیری کنم.

رضایی با اشاره به این که این مشکلات در کیفیت فوتبالیستها تاثیرگذار است خاطر نشان کرد: به نظر شما چرا فوتبالیست ها عصبی هستند. چرا پرخاشگری می کنند و خوب بازی نمی کنند. در هر تیمی که بوده ایم این داستان ها تکرار شده است.یک بار نشده است پول مان را بدون مشکل بگیریم. در ابتدای فصل می گوییم می خواهیم مطابق برنامه های باشگاه پیش بینی کنیم.  اما پول اول فصل را در نیم فصل می گیریم تا به امروز هم دیگر هیچ پولی از باشگاه نفت نگرفته ایم. حتی به من گفتند که به هیچ عنوان به خاطر این طلب ها کسر امتیازی صورت نمی گیرد. پس چرا قانون کسر امتیاز را مطرح می کنید.

مهاجم تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: قرار داد فوتبالیستها در دهن مردم افتاده است. در حالی که آن ها نمی دانند اگر ما 600 میلیون قراداد ببندیم شاید 100 میلیون بگیریم. متاسفانه در اداره مالیات هم مانند اعدامی ها با فوتبالیستها برخورد می شود و مسئولان این سازمان برخورد بسیار بدی با ورزشکاران این رشته دارند.

رضایی در پایان اظهار داشت: به نطر من اگر علیپور در باشگاه نفت به فعالیت خود ادامه می داد چنین مشکلاتی میش نمی آمدم. آن روزی که من به این باشگاه آمدم گفتند به دلیل حضور علی پور حق هیچ کس ضایع نمی شود اما دیدید که پس از جدایی وی چه مشکلاتی برای نفت ایجاد شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار