کفاشیان: دلیل این‌همه جلسه کی‌روش و تاج را نمی‌دانم/ لطفاً دست از سرم بردارید، من رئیس نیستم!

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد دلیل جلسات متعدد کارلوس کی‌روش و تاج را نمی‌داند.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه کی‌روش و مهدی تاج اظهار کرد: من دیگر رئیس نیستم و به عنوان نایب رئیس در فدراسیون حضور دارم. در جلسات هم شرکت نمی‌کنم. امیدوارم روند جلسات طوری پیش رود که کی‌روش در تیم ملی کشورمان ماندگار شود. 

وی درباره نشست با مسئولان جیوا توضیح داد: با هیچکدام از مسئولان حامیان مالی تیم ملی جلسه نداشتم، چرا که من رئیس نیستم و این  تاج است که درباره حامی مالی تیم تصمیم‌گیری می‌کند. 

کفاشیان درباره درگیری روز گذشته کی‌روش با ایفمارک بیان کرد: من درباره این موضوع چیزی نمی‌دانم و اطلاعی از درگیری روز گذشته سرمربی تیم ملی کشورمان ندارم اما این نکته را می‌دانم که این موضوع به بررسی نیاز دارد و باید تصمیم‎‌گیری لازم صورت گیرد. 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به نشست‌های کی‌روش و تاج، تاکید کرد: دلیل این هم جلسه را نمی‌دانم اما باید همه تا پایان صبر کنیم و ببینیم نتایج این جلسات و خروجی آن‌ها چه خواهد بود.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره  کنگره ملی فیفا در مکزیک گفت: این کنگره هرساله در کشوری برگزار می‌شود و شاهد برگزاری آن در مکزیک بودیم. در واقع مسئولان فوتبالی هر کشور به محل برگزاری مراسم می‌آیند تا درباره فوتبال جهان و مشکلات این رشته ورزشی بحث و تبادل نظر کنند. 

وی ادامه داد: عربستان هیچکدام از مسئولان ارشد فوتبالی خود را به این کنگره سالیانه فیفا نفرستاده بود و فقط یک کارمند ساده از این کشور در کنگره حضور داشت که این موضوع باعث تعجب حاضران شد. 

کفاشیان در پایان با تاکید بر اینکه دیگر رئیس فدراسینون فوتبال نیست، به شوخی و با لبخند گفت: لطفاً دست از سرم بردارید!

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
افرین
آخرین اخبار