نفت بی پول ترین باشگاه جهان

آل اسحاق: مانند مردم ثروتمند اما گرسنه آفریقایی می میریم/ نفت 5 روز دیگر نابود می شود

مسئول حقوقی باشگاه نفت تهران گفت: با ادامه مشکلات مالی باشگاه و بی توجهی مسئولان پنج روز دیگر نفت نابود می شود.

آل اسحاق: مانند مردم ثروتمند اما گرسنه آفریقایی می میریم/ نفت 5 روز دیگر نابود می شود حسین آل اسحاق در گفت و گو با خبرنگار رحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره محکومیت مالی باشگاه نفت تهران در پرونده غلامرضا رضایی بازیکن سابق خود، گفت: ما بیشتر مطالبات بازیکنان خود در سال های قبل را از روی اصول تسویه کرده ایم . در این میان چند بازیکن مانند غلامرضا رضایی قبل از این که با مسئولان باشگاه نفت برای دریافت مطالبات خود مذاکره کنند، به کمیته انضباطی شکایت کردند.

وی افزود: مطالبات هر بازیکنی که با نفت مذاکره کرد را به طرق مختلف پرداخت کردیم اما در مورد بازیکنانی که شکایت کردند باید بگویم ادعای برخی از آن ها با ارائه مستندات باشگاه رد و معوقات چند بازیکن تعدیل شد اما یکی 2 بازیکن هم حکم محمکومیت باشگاه را گرفتند. بر همین اساس باشگاه نفت از مسئولان کمیته انضباطی درخواست کرد تا از محل درآمدهایش در سازمان لیگ مطالبات این بازیکنان را پرداخت کند.

مسئول حقوقی باشگاه نفت تهران درباره ادعای غلامرضا رضایی مبنی بر این که گویا تنها مطالبات این بازیکن پرداخت نشده است، اظهار کرد: اگر واقعا این ادعا صحت داشته باشد، یکی از شیرین ترین خبرهای چند روز اخیر باشگاه نفت را به من داده اید و در این صورت باید کلاه خود را به نشانه شادی بالا اندازیم. در حالی که این گونه نیست و همه می دانند به دلیل مشکلات عظیم مالی در پرداخت کف قرارادادها عاجز مانده ایم و نمی توانیم از هدر رفتن سرمایه هایمان جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه نفت بی پول ترین باشگاه دنیا است و هزینه های رایج تیمداری در لیگ مانند تغذیه، پول هتل و هزینه رفت و آمد خود را با سلام و صلوات تامین می کند. شما نگاه به اسم این باشگاه نکنید، چرا که مانند کشورهای آفریقایی هستیم که با وجود برخورداری از معادن بزرگ از گرسنگی تلف می شوند. در عین این که منابع و معادن عظیم نفت در ایران وجود دارد مانند یخ فروشانی شده ایم که یخ هایشان آب می شود اما نمی توانند کاری بکنند.

آل اسحاق افزود: اگر در پنج روز آتی نتوانیم به حداقل تعهدات خود عمل کنیم، باشگاه نفت به خاک سیاه می نشیند. بندی در قرارداد بازیکنان وجود دارد مبنی بر این که در صورت پرداخت نشدن دست کم 50 درصد مطالبات تا پایان فصل می توانند قرار داد خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند. با این اتفاق سرمایه چندین میلیاردی باشگاه صفر می شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت با اشاره به این که 16 بازیکن  به راحتی می توانند از این تیم جدا شوند، بیان کرد: 16 بازیکن مستعد نفت قراردادهای چند ساله با مبلغی زیر 100 یا 200 میلیون دارند. اگر نتوانیم به تعهدات خود نسبت به این بازیکنان عمل کنیم، با مبالغی سنگین به تیم های دیگر می روند که البته حقشان است اما در این میان باشگاه نفت چوب 2 سر سوز می شود.

وی درباره این که چرا وزیر نفت فکری برای حل مشکل این تیم نمی کند، گفت: وزیر نفت و اطرافیانش تنها به نابودی تیم نگاه می کنند. باشگاه نفت در چند سال اخیر ضمن معرفی بازیکنان و مربیان با استعداد به عرصه فوتبال کشور، همواره از لحاظ فنی و اخلاقی در رتبه های بالای لیگ ایران قرار گرفته  و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. این باشگاه بزرگ به دلیل اهمال برخی افراد حیف می شود و فریاد ما به جایی نمی رسد. وای به حال افرادی که این موضوع را در نطر نمی گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار