اهواز؛

اجرای طرح پایش سلامت همسران جانبازان هندیجانی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان از اجرای طرح پایش سلامت در قالب تست قند و فشار خون به‌مناسبت روز جانباز با همکاری جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید جعفریان امروز اظهار کرد: جانبازان انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: امروز عزت و عظمت کشور از برکت وجود شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم آنها است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان اظهار داشت: تکریم و تجلیل از جانبازان سرافراز و خانواده معظم شهدا مربوط به یک ایام خاص نیست، بلکه باید در طول سال همه مردم و مسؤولان به یاد آنها باشند.

جعفریان خاطرنشان کرد: حضور جانبازان در بین مردم مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است، زیرا این افراد در سخت‌ترین شرایط جان خود را سپر بلا قرار دادند تا امنیت و آرامش امروز نصیب کشور شود.

وی اذعان داشت: در آستانه چهارم شعبان و میلاد قمر بنی‌هاشم(ع) بزرگ جانباز و پرچمدار کربلا به‌منظور تجلیل و تکریم از جانبازان شهرستان برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد:  امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسؤولان ادارات شهرستان با سرکشی به منازل جانبازان با این شهیدان زنده دیدار کرده و از نزدیک مشکلات آنها بررسی می‌شود.

جعفریان گفت: طرح پایش سلامت در قالب تست قند خون و فشار خون همسران جانبازان با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان در این روز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارسال پیامک به‌صورت سراسری برای جانبازان از دیگر برنامه‌هاست، عنوان کرد: امروز حضور جانبازان در عرصه‌های مختلف چه در داخل کشور یا خارج، مایه افتخار است، حفظ دستاوردها، ارزش‌های نظام و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از جانبازان وظیفه همه ما است، شهدا و جانبازان برگردن همه ما حق بزرگی دارند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.