ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان گفت: پس از زحمات فراوانی که فدراسیون برای کسب نتیجه در رشته ی کوهستان کشید، کسب مدال لازمه ی تیم ملی ایران بود.

فرزاد خدایاری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:امکاناتی که پیش از مسابقات در اختیارمان قرار دادند بسیار خوب بود. اکثر تیم های سرشناس برای شرکت در رقابت ها حضور داشتند. همچنین در رشته ی المنیتور مقام سوم تایم تریل انفرادی را کسب کردم.
 
وی افزود: همچنین در تیم ریلی که 4 رکابزن شرکت داشتیم با توجه به اینکه نسبت به سایر کشورها تیم ایران بهتر و قوی تر بود اما با اشتباهاتی که انجام دادیم موفق به  کسب مدال نشدیم.
خدایاری در خصوص ادامه برنامه هایی که برای ارتقا در این رشته دنبال می کند خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ مرحله ی دوم را در پیش داریم که در تهران برگزار خواهد شد و با برنامه هایی که مربی پریموث برای آمادگی تا مسابقات 2018 آسیایی برنامه ریزی کرده را دنبال خواهم کرد.زیرا تیم تا آن زمان باید قدرت کافی را پیدا کرده و با آمادگی کامل در رقابت ها شرکت کند.
 
وی در خصوص کسب سهمیه امسال توضیح داد: با وجو این مدال از کسب سهمیه عقب ماندیم زیرا تیم ایران باید در رده ی 23 تیم اول آسیا قرار بگیرد اما هم اکنون سی و دومین تیم آسیا است.
 
ملی پوش دوچرخه سواری در ادامه بیان کرد:امکانات و برنامه هایی که فدراسیون برای تیم در نظر گرفته بود رضایت بخش بود.در اردو دو مسابقه ی سطح بالا داشتیم و از نفرات قوی استفاده شد و درنهایت این مدال لازمه ی تیم بود . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار