قلیچ: پرسپولیس و استقلال خوزستان شانس قهرمانی دارند

مربی دوازه بانان سابق پرسپولیس گفت: شانس قهرمانی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان است و استقلال شانسی ندارد.

قلیچ: شانس قهرمانی میان پرسپولیس و استقلال خوزستان است
وحید قلیچ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: پرسپولیس این فصل خوب کار کرد و تیم محبوب من است.شاگردان برانکو زمانی در رده پانزدهم حضور داشت اما آنها نا امید نشدن و با هدایت برانکو و حمایت هواداران به صئر جدول صعود کردند.

وی افزود: در حال حاضر تیم پرسپولیس در رده دوم حضور دارد اما امیدوارم با برد مقابل راه آهن قهرمانی در خضور هواداران جشن بگیرد.

قلیچ در باره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیان کرد: به نظرم استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد و قهرمان از بین پرسپولیس و استقلال خوزستان مشخص می شود هر چند که تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در این فصل بازی های زیبایی به نمایش گذاشتند و امیدوراند سهمیه آسیا را کسب کنند.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره تصادف اخیر خود گفت: متاسفانه چند ماه قبل با موتور تصادف کردم و دو ماه روی تخت بیمارستان بودم و هیچ یک از پیشکسوتان فوتبال و شاگردانم به جز علی پروین و کاظمی به عیادتم نیامدندو از رفتار آنها دلخور هستم.

وی ادامه داد: قصد دارم با موتور استفاده نکنم اما به علت نداشتن وسیله نقلیه ، رفت و آمد برایم مشکل است.امیدوارم مسئولین فکری به حال من بکنند.

قلیچ در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ پانزدهم شود و دل هواداران خود را شاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار