استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

برانکو: راه‌آهن گربه سیاه ماست/ هر اتفاقی بیفتد به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی دارد از راه‌آهن با نام گربه‌سیاه تیمش نام برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه آهن گفت: در نخستین  کنفرانس خبری نیم‌فصل دوم گفتم که برای شما شیرینی می‌آورم. تشکر می‌کنم از همکاری صمیمانه شما، بطوریکه توانستیم تلاش جمعی‌مان را در حد وسع خود به هواداران اهدا کنیم. 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: چیزی که از من سئوال می‌شود و از جمله پرسش‌هایی است که در نشست‌های خبری بسیاری خبرنگاران از من می‌پرسند، نظرم درباره دیگر تیم‌هاست. من معتقدم هر تیمی می‌تواند بازی‌ای را ببرد. مانند سپاهان که در سال گذشته در آخرین ثانیه‌ها قهرمان شد. 

وی افزود: استقلال همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما به طور منطقی رقابت برای قهرمانی میان استقلال خوزستان و پرسپولیس است و راه آهن گربه سیاه ماست. بازی سختی داریم و برای این حرف هم سند دارم. راه آهن در بازی آخر خود سپاهان قهرمانی فصل پیش را شکست داد و در بازی با استقلال  خوزستان هم مستحق باخت نبود. هیچکس فکر نکند راه آهن فردا به راحتی تسلیم  می‌شود. بازیکنان و مربیان این تیم قصد دارند به بهترین شکل بازی کنند و جوانمردی خود را به باشگاه ثابت کنند. ضمن اینکه  این تیم با برد پرسپولیس امکان بقا  در لیگ برتر را به دست می‌آورد. 

برانکو ادامه داد: درباره تیم خودم باید بگویم، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی و رضا خالقی‌فر را تا کنونه به آمادگی لازم برای بازی فردا نرسیده‌اند و امکان دارد در این بازی تیم ما را همراهی نکنند. هراتفاقی دربازی فردا بیفتد به بازیکنانم افتخار می‌کنند، چرا که آنها فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و به آنها تبریک می‌گویم. انتظار دارم در بازی فردا پیروز شویم و همراه هوادران به بهترین شکل فصل را به پایان برسانیم. 

برانکو درباره این که توپالیدیس ادعا کرده مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود، توضیح داد: او حق دارد چنین ادعای بکند. هرگز نگفتم ما قهرمانیم، بلکه گفتم می‌خواهیم قهرمانی شویم. ضمن اینکه هیچگاه نگفتم می ‌خواهیم با چند گل مقابل راه آهن به پیروزی برسیم. فرقی نمی‌کند که با چند گل به پیروزی برسد. ابتدا هدف ما رسیدن به برتری مقابل راه آهن است. حالا امکان دارد  این برتری با چند گل بیشتر یا چند گل کمتر اتفاق بیفتد. به همین دلایل است که فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیاست چرا که قاعده خاصی ندارد. 

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در بازی با ذوب آهن با وجود اینکه 10 شانس مسلم گلزنی داشتیم که کمترین آن پنالتی از دست رفته عالیشاه بود، دو بر یک شکست خوردیم. در ابتدای حرفهایم گفتم بازی سختی مقابل راه آهن داریم، چرا که مربی جدید این تیم فلسفه بازی آن ها را تغییر داده و سعی می‌کنند بازی متفاوتی مقابل پرسپولس نمایش دهند. به هرحال تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی فردا به کار می‌بندیم. هرگز فکر نکردم در بازی فردا با چند گل برنده می‌شویم. خواست هواداران برای برد پرگل اهمیت دارد اما ابتدا برد اهمیت دارد. 

وی درباره همزمانی دیدار پرسپولیس و راه آهن با استقلال خوزستان و ذوب آهن و بحث تفاضل گل، اظهار کرد: نخستین هدف ما همیشه رسیدن به برد است و اینکه با چند گل ببریم در مرحله بعدی قرار دارد. 

برانکو درباره اینکه چه برنامه‌ای درنظر گرفته است تا بازیکنان پرسپولیس مانند بازی با نفت براثر غرور کاذب نتیجه را واگذار نکنند، توضیح داد: بازیکنانم در آن دیدار غرور کاذب نداشتند و نمی‌خواهم موفقیت نفت برابر پرسپولیس دست کم گرفته شود. نفتی‌ها در آن بازی به خوبی سازمان‌دهی شده بودند و با جنگندگی خود، پرسپولس را شکست دادند. کادر فنی نفت در آن بازی تلاش و تمرکز زیادی داشت و این عوامل دلیل برتری نفت مقابل پرسپولیس است نه غرور کاذب بازیکنان ما. به هرحال در رقابت‌های لیگ چنین شکست‌هایی طبیعی است. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فردا از کدام دروازه‌بان استفاده می‌کند، گفت: بله من فردا از دروازه‌بان استفاده می‎کنم! ( در این لحظه خبرنگاران از پاسخ برانکو خندیدند) خبرنگاران زیادی این سئوال را از من می‌پرسند اما باید بگویم تکلیف دروازه‌بان پرسپولیس مقابل راه‌آهن فردا مشخص می‌شود. 

برانکو درباره به لاک دفاعی رفتن راه آهن پس از زدن گل احتمالی در بازی فردا گفت: سئوال خوبی پرسیدید. طبیعی است این تیم در صورت زدن گل به فکر دفاع از دروازه خود باشد. آن‌ها در بازی با سپاهان هم پس از زدن گل برتری سامان‌دهی خوبی در امور دفاعی داشتند و به سختی به حریف موقعیت گل دادند اما طبیعی است در مقابل بازی دفاعی راه‌آهن ما هم فلسفه خودمان را داشته باشیم. پرسپولیس تاکتیک‌های متفاوتی را به کار می‌گیرد. در دیدار با گسترش هم می‌گفتند قرار است از نفوذ طارمی، عالیشاه و رضائیان به سوی دروازه حریف جلوگیری شود اما ما ناچاریم مقابل این موضوع تغییر تاکتیک دهیم. به هر حال فوتبال است و یک سانتیمتر می‌تواند سرنوشت یک تیم را تغییر دهد. گسترش در بازی با پرسپولیس بدون خلق موقعیت گل، 2 بار موفق به گلزنی شد و این زیبایی فوتبال است. امکان دارد توپ یک سانتیمتر بیرون از خط دروازه یا داخل آن برود و سرنوشت یک تیم با آن تغییر کند. 

سرمربی پرسپولیس درباره حضور خانواده‌اش در ورزشگاه آزادی گفت: همسر و دخترم برای دیدن بازی فردا به تهران آمده‌اند. همسرم به من گفته است برای جشن قهرمانی می‌آید، چرا که چندسال قبل که برای دیدار ایران و بحرین به ورزشگاه آزادی آمد، یک روز خوب شکل گرفت و ما به جام جهانی رفتیم. امیدوارم در بازی فردا هم این اتفاق بیفتد. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
باز خوبه خانم برانکو به عنوان یک خارجی میتونه تماشاگر حضوری این دیدار باشه. بانوان ایرانی که از ورود به استادیوم فوتبال محرومند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
جلو جلو داره باختش راه توجیه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
انشاالله پرسپولیس قهرمان میشه چون واقعا امسال فراتر از لیگ ایران بازی میکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایشالا یکی از استقلال ها قهرمان میشه ، تا جام آبی بمونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
ما پرسپولیسیا از عدالت خیلی خوشمون میاد البته اگه در حق همه اجرا بشه امروز هم دوست داریم تیمی که حقشه قهرمان بشه
انشالله قهرمانی پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
پرسپولیس قهرمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
برانکو جان قهرمان بشیم یانشیم درسته که اهمیت زیادی داره
مهم نیست
مهم اینکه پرسپولیس بعداز مدتهابهشکل واقعی برگشته
البته برد چهارتای برای هواداران سرخ ازهر قهرمانی بلاتره
باآرزوی موفقیت شما وپرسپولیس ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ان شاءالله پرسپولیس قهرمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
ماشکی نداریم که پرسپولیس تیم خوبی لیگ امسال بوده امادستهای الوده ایی درپشت پرده برای رساندن این تیم به صدردخیل بوده مهمترینش داوری بوده بجز2یا3بازی اول لیگ بقیه بنفعش صوت زدندیابضرررغیبانش که داربی نمونه بارزش بوده وباخت مشکوک گسترش هم تکمیل کننده اش بوده و داوری ترکی برای بازی ذوب واس خوزستان پرده اخراین نمایش هست همانطوریکه چندسال پیش معمارزاده وگل خوردش وجذبش درسال بعددرپرسپولیس باعث قهرمانیشان شده بود تاکی فوتبال ماازین الودگی پاک خواهدشدوتاکی شما رسانه هامهرسکوت برلبانتان دارید اماباهدردادن2موقعیت نچندان مطلوب میرداودی تمامی شبکه های صداوسیماواجتماعی رویش زوم کردید چرا براستی چرا
Seychelles
سید رضا
۰۱:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرت میگی من خودم داورم آقای ترکی بهترین قضاوت ممکنش رو تو دربی انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
پسرجان اگه همون بازی هایی که جنابعالی مثال زدی عادلانه سوت زده میشد پرسپولیس به بازی های الان هیچ احتیاجی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
متن خبری چقدر زیاده آدم حوصلش نمیاد بخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
به لطف یزدان و بچه ها پرسپولیس قهرمان میشه.....
۶.۴.۱۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
عالی
آخرین اخبار