گفته بودیم فوتبال بسکتبال نیست

توپالیدیس: امروز شیر بودیم/ داور شانس بقای راه‌آهن را گرفت!

سرمربی راه آهن گفت: فوتبال مثل بسکتبال نیست و تیم ما برای تمامی دقایق بازی برنامه داشت.

توپالیدیس: امروز شیر بودیم/ داور شانس بقای راه‌آهن را گرفت!
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یوانیس توپالیدیس در نشست خبری پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و راه آهن اظهار کرد: ما از ابتدا می دانستیم که مقابل تیمی قدرتمند مثل پرسپولیس بازی می کنیم ، دیروز درکنفرانس خبری گفتم که فوتبال مثل بسکتبال نیست و ما برنامه ریخته بودیم که تا دقایق پایانی بازی صفر بر صفر پیش برویم و بعد ریسک کنیم و برای گلزنی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: استراتژی ما خوب کار کرد و وقتی صفر بر صفر بودیم بهادر عبدی موقعیت خوب به دست آورد که نتوانست بهتر استفاده کند. ما می دانستیم  که وقتی بازی صفر بر صفر است پرسپولیس باز بازی می کند. و  ما می توانستیم از این شرایط استفاده کنیم و گلزنی کنیم. ما مدت هاست که روی ضربات ایستگاهی پرسپولیس کار کردیم و دیدید که آنها نتوانستند از موقعیت استفاده کنند. استراتژی ما خوب بود ولی جلوی داور خوب کار نکرد
.
سرمربی راه آهن اذعان داشت: همیشه ری هاگل به من می گفت وقتی داور مطمئن است که پنالتی رخ داده پنالتی می گیرد ولی وقتی مطمئن نیست پنالتی نمی گیرد. چرا داور پنالتی گرفت. آن هم در وقتی که مطمئن نبود. آن قدر پرسپولیس تیم بزرگی است که اگر از تماشاگران پرسپولیس هم می پرسیدید آنها این پنالتی را نمی خواستند چون آنها تیم بزرگی هستند و به این حمایت ها نیازی ندارند. من در رختکن از بازیکنان تشکر کردم زیرا در برابر 120 هزار نفر مثل شیر بازی کردند. 

وی افزود: همه درباره راه آهن صحبت می کنند. ما وقتی تیم را در دست گرفتیم این تیم در شرایط دشواری بود. باید از بازیکنان تشکر کنم.  از مالک باشگاه، بازیکنان و سایرنفرات و مدیر رسانه ای تیم تشکر می کنم. تمام کمک های همه آنها به خاطر محبت هایشان بود. من تمام استراتژی خود را گذاشته بودم و برنامه ریخته بودیم تا در لیگ بمانیم. اما داور کاری کرد که ما شانس خود را از دست دادیم. ما گل دوم را به این خاطر خوردیم که پنالتی به ناحق گرفته شد و تمرکز خود را از دست دادیم. وقتی از پرسپولیس گل بخوریم خیلی سخت است که گل بزنیم.

توپالیدیس افزود: استراتژی ما این بود که دفاعی بازی کنیم و در انتهای بازی گلزنی کنیم. باید دفاع می کردیم و چاره ای جز این نداشتیم. 

سرمربی راه آهن گفت: هر تیمی باشد این گونه بازی می کند. این مساله اصلا فنی نیست که بگویید چرا دفاع کردیم. ما حتی یک تماشاگر هم نداشتیم و باید دفاع می کردیم.

توپالیدیس درباره این که نظر کارشناسان درباره پنالتی شاید چیز دیگری باشد خاطرنشان کرد: کارشناسان هم مثل داوران گروهی ثابت هستند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا باید تاسف خورد بحال داوریمون هم سرنوشت قهرمانیو عوض کردن هم تیم راه آهن به ناحق با اون پنالتی مسخره سقوط کرد خدا حقتوتنو از پیروزی بگیره
آخرین اخبار