تبریز؛

خط کشی 450 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی شهرستان بستان آباد

رییس راه و شهرسازی شهرستان بستان آباد گفت: 450 کیلومتر از راه های اصلی و فرعی شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال خط کشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ناصر آتش خویی با بیان اینکه ساماندهی و آسفالت ریزی راه های اصلی و فرعی در این شهرستان در دستور کار این اداره قرار گرفته است افزود:بیش از یکهزار تابلو های هشدار دهنده در مسیر راه های حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد نیز شستشو و ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه راه و شهرسازی بستان آباد در سال جاری 50 کیلومتر از حریم راه های اصلی و فرعی این شهرستان را تسطیح پاکسازی کرده است افزود:نصب گاردریل و چراغ های چشمک زن ، مسدود نمودن ورودی های غیر مجاز به آزاد راه پیامبر اعظم ،مرمت پل های محور تیکمه داش از دیگر اقدامات انجام شده راه و شهرسازی بستان آباد در راستای ایمن سازی راها بوده است.

آتش خویی با اشاره به اینکه بیش از 10 کیل.مترازمسیر چهار خطه بستان آباد- سراب در حوزه استحفاظی این شهرستان زیر بار ترافیک رفته است افزود:امسال تلاش می کنیم بقیه مسیرهای باقی مانده در حوزه استحفاظی این شهرستان را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار