شیراز؛

توقیف محموله کالای قاچاق میلیونی در مرودشت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش 793 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در راستای ممانعت از ورود کالاهای قاچاق به شهرستان، ماموران دایره مبارزه با قاچاق  کالا و ارز پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی ایست و بازرسی مقطعی در محور گردنه امامزاده اسماعیل از توابع بخش ابرج شهرستان مرودشت اجرا كردند.
وی ادامه داد: ماموران در این ایست و بازرسی موفق شدند از یک دستگاه تریلر مقدار 23 تن برنج خارجی و قاچاق به ارزش تقریبی 660 میلیون ریال را کشف كنند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در ایست و بازرسی دیگری در محور اتوبان مرودشت به سمت اصفهان نیز ماموران موفق به کشف مقدار 100 كیلوگرم زغال قاچاق به ارزش 80 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو وانت نیسان شدند.
سرهنگ القاصی مهر افزود: سومین محموله کالای قاچاق کشف شده توسط ماموران شامل 16 هزار و800 عدد پودر کاکائو، یک دستگاه یخچال فریزر و یک دستگاه ماشین لباسشویی به ارزش تقریبی 125 میلیون ریال بود.
وی در پایان با اشاره به این که در مجموع ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این سه  محور بالغ بر 793 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان كرد: اموال مکشوفه پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارسال شده است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، محموله ، قاچاق ، کالای ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.