آخرین وضعیت «چهل مروارید» و «بهشت از جنوب شرقی»

ابراهیم اصغری از آخرین وضعیت فیلم‌های هادی حاجت‌مند و احمد کاوری خبر داد.

ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «چهل مروارید» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مدتی است که پیش تولید را آغاز کردیم و از هفته آینده برنامه‌ریزی جدی‌تری برای تولید و جذب عوامل مورد نیاز شروع خواهیم کرد تا اوایل تابستان جلوی دوربین برود.

وی در مورد حضور «چهل مروارید» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که بعد از ساخت اثری با کیفیت، در جشنواره فیلم فجر نیز حضور داشته باشیم.

وی درباره مدت زمان در نظر گرفته شده جهت فیلمبرداری این اثر بیان کرد: زمان فیلمبرداری «چهل مروارید» را که در خوزستان، مشهد و شهرک دفاع مقدس می گذرد، حدود یک و ماه و نیم در نظر گرفتیم.

اصغری در خصوص آخرین وضعیت «بهشت از جنوب شرقی» تصریح کرد: این اثر منتظر سرمایه است و شاید هفته آینده قراردادی در این باره با سازمان بسیج منعقد کنیم و در کل تا اواخر همین ماه تکلیفش مشخص می‌شود.

گفتنی است؛ «چهل مروارید» اولین اثر بلند سینمایی هادی حاجت‌مند در مقام کارگردانی است که نگاهی به شهدای کربلای چهار و پنج دارد و در قالب قصه‌ای کاملا دراماتیک پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است؛ «بهشت از جنوب شرقی» را احمد کاوری کارگردانی می‌کند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار