منصوریان: ایرانیان و میرشیبانی یادگاری های من از نفت هستند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران سرپرست و مدیرفنی این تیم را یادگاری های خود از نفت تهران دانست .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،، علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از توقف مقابل سایپا گفت: سال فوتبالی ما تمام شد و  تیم سختکوش و باهوش نفت با انسجام به فعالیت های خود پایان داد.

وی افزود: لزومی نمی بینم درباره مسایل فنی این دیدار  حرف زیادی بزنم. با این تک امتیاز  در جایگاه خود ماندیم. به سعید رجبی و تیمش هم تبریک می گویم.

منصوریان با اشاره به مباحث روحی و روانی تیم نفت بیان کرد : جدا از مباحث فنی خواهش می کنم به این مسائل توجه کنید که بازیکنان نفت با راست قامت ایستادن درس بزرگی به فوتبال ایران دادند. در 20 سال اخیر در هیچ تیمی ندیده بودم که با این همه مشکل و بتواند کنار بیاید. جای اکبر دارستانی خالی نباشد. ما به احترام آن مرحوم بدنسازی به تیم نیاوردیم.

وی افزود: در این فصل  15 بازیکن جوان به لیگ معرفی کردیم. مشکل ما در این تیم تنها مختص به مسائل مالی بود. تمام اعضای هیأت مدیره قبلی و جدید قول داده اند که مشکل تیم را برطرف کنند.

منصوریان با اشاره به نقش رحیم ایرانیان و بهرام میرشیبانی در تیم نفت، اظهار کرد: البته نفت 2 یادگاری برای من به جا گذاشت. این یادگاری ها رحیم ایرانیان و  بهرام میر شیبانی هستند. این 2 مدیر الگوی بزرگی برای من بودند. آن ها قبل از بازی با سایپا گریه کردند. البته این گریه به دلیل مشکل مالی نیست. بلکه به این دلیل که فصل به پایان رسید. ایرانیان و میرشیبانی در این 700 روز دستم را خالی نگذاشتند. باز هم تاکید می کنم هیچ مشکلی در این تیم نداشتیم و تنها مشکلمان مالی بود.

چالش های نفت به درد 1000 سال آینده من می خورد

وی افزود: در نفت با چالش هایی مواجه شدم که به درد 1000 سال آینده مربیگری ام می خورد.  باید قهرمانی استقلال خوزستان را  به عبدالله ویسی تبریک بگویم.  او مستحق ترین  فرد برای قهرمانی بود و به مهدی تاج هم تبریک می گویم که لیگ را به خوبی برگزار کرد.

وی درباره اینکه آیا قرار است سرمربی استقلال شود گفت: درباره سرمربیگری استقلال در حال حاضر هیچ بحثی مطرح نیست و من هیچ توجهی به این موضوع ندارم. البته گمانه زنی های زیادی در این باره انجام شده اما  تمام تمرکزم را روی این موضوع خواهم گذاشت تا در 5 روز آتی  عملکرد این فصلم را بررسی کرده و به مدیریت باشگاه تحویل دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار