جهانيان:استقلال با تمام توان برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می كند

عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت: استقلال با تمام توان برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می كند و بدون شک قهرمان خواهيم شد .

جهانيان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از كسب عنوان سومي تيم استقلال در ليگ برتر تصريح كرد: بازي حساسي را مقابل تيم صباي قم پشت سر گذاشتيم. بازيكنان اين تيم براي پيروزي در اين ديدار انگيزه زيادي داشتند و تلاش زيادي هم كردند، اما آبي پوشان پايتخت هم در اين مسابقه ي حساس با تمام توان جنگيدند و بر استرس خودشان غالب شدند و موفق شديم سهميه ارزشمند ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورديم.

جهانيان با اشاره به قهرماني تيم استقلال خوزستان در ليگ برتر تصريح كرد: به خانواده اين تيم بابت اين برد و نتيجه درخشاني كه در ليگ داشتند تبريك مي گويم.

وي ادامه داد:انشاءالله با حضور پورحيدري  بر روي نيمكت استقلال در فينال جام حذفي و تلاش و تعصبي كه در بازيكنان تيم مي بينم بتوانيم به عنوان قهرماني جام حذفي دست پيدا كنيم و شك نكنيد قهرمان خواهيم شد . احتمالا براي بازيكنان تيم پيش از اين ديدار نيز اردويي تدارك ديده  تا انها با امادگي كامل در اين ديدار حاضر شوند.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال در پايان از بازيكنان و كادر فني اين تيم براي كسب عنوان سومي در ليگ برتر و بدست آوردن سهميه آسيا تشكر و قدرداني كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار