توفیقی: خوشحاليم صدر جدول آبی شد/ بدهی های سنگينی را پشت سر گذاشتيم

دبیر هیات مدیره و رییس کمیته اقتصادی باشگاه استقلال گفت: استقلال توانست پس از دو سال آسیایی شود و جا دارد قهرمانی را به تیم خوزستان تبریک و خوشحالیم صدر جدول آبی شد.

توفيقي دبير هيات مديره ي و رييس كميته اقتصادي باشگاه استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از كسب سهميه آسيايي توسط اين تيم در پايان مسابقات ليگ برتر تصريح كرد:زماني كه استقلال را در دست گرفتيم با سختی ها و مشكلات فراوانی روبه رو شديم. بدهی های سنگين و بی نظمی هـاي حيرت آوری برای باشگاه باقی مانده بود و با وجود همه اين اتفاقات استقلال پس از دو سال توانست سهميه ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد.

وي افزود: در اين فصل قريب به ٢/٧ ميليارد بدهی هم بابت بازيكنان خارجی  داشتيم كه از مديريت قبلي به ارث مانده بود. با بيش از ده هـا معارض و ميلياردهـا بدهـی داخلي و خارجي خدا را شكر ميكنيم كه باشكاه استقلال پس از دو سال آسيايي شد و به تيم استقلال خوزستان و مردم خونگرم اين استان بابت قهرمانی تيمشان در ليگ برتر تبريك ميگويم و خوشحاليم كه صدر جدول آبی شد.

توفیقی ادامه داد: از همه بازيكنان، كادر فنی و اعضای هيات مديره و تمام افرادی كه در باشگاه استقلال زحمت كشيدند و سختی ها را تحمل كردند تشكر می كنم و اميدوارم كه استقلال در جام باشگاه های آسيا قدرتمند ظاهر شود و قهرمانی در جام حذفی نيز در سايه همدلی و شايستگی نصيب باشگاه استقلال  بشود و اميدوارم برای فصل آينده نيز نقاط ضعف را پوشش داده شود و نقاط قوت را موثرتر عمل نمايد.

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان كسب سهميه آسيايی باشگاه استقلال تهران و كسب مقام قهرمانی باشگاه استقلال خوزستان را به خانواده بزرگ استقلال تبريك گفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایول به هرچی استقلاله و به هرکی که استقلالیه دم هم استقلالیا گرم
آخرین اخبار