حسین پورخبر داد؛

یک میلیون و 265 هزار تراکنش در ده روز نمایشگاه

مشاور منابع و امورانسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازانجام 225 هزار تراکنش در دهمین روز بیست و نهمین نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور گفت: روز جمعه 24 اردیبهشت دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر تعداد 225 هزار تراکنش را ثبت کردند.
 
وی ادامه  داد: تا پایان دهمین روز نمایشگاه تعداد یک میلیون و 265 هزار تراکنش در نمایشگاه به ثبت رسیده است. البته تمامی این تراکنش‌ها مربوط به بانک شهر است و از آنجا که برخی از غرفه‌ها ار کارتخوان‌های دیگر نیز استفاده می‌کنند، تعداد این تراکنش‌ها بیشتر از تعداد است.
 
حسین‌پور در پایان تاکید کرد: بن کارت‌ بانک شهر صرفا تا ساعت 21 امروز (25 اردیبهشت) اعتبار خواهند داشت و پس از این تاریخ مسدود می‌شوند.   
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار