ذوالفقاری: از النصر امارات شناخت کامل داریم

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: باتوجه به بررسی دیدارهای النصر باید گفت که با شناخت کامل به مصاف نماینده امارات می رویم.

ذوالفقاری: از النصر امارات شناخت کامل داریمایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط تیم تراکتورسازی پیش از دیدار برابرالنصرامارات اظهارکرد: باید عنوان کنم در حال حاضر شرایط تیم خوب است و بازیکنان از روحیه مضاعفی برخوردار هستند.

وی درادامه افزود: باتوجه به برد مقابل استقلال اهواز در هفته پایانی لیگ برتر که به نوعی بازی تمرینی به شمار می رفت اکنون تراکتور با انگیزه و آماده به مصاف النصر می رود و به طورحتم برای برد وصعود به امارات می رویم اکنون مابه تهران رفته وسپس فردا به این کشور اعزام می شویم.

ذوالفقاری ادامه داد: دیدارهای النصر برابر تیم های حریفان را دیده ایم و از حرف اماراتی شناخت کامل داریم.و بازیکنان تیم هم با اقتدار به مصاف النصر می روند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به خصوصی سازی این تیم گفت: به طورحتم با توجه به نظر هیئت مدیره این تیم به فاصله زمانی مشخص خصوصی سازی می شود. که از مدت آن اطلاعی ندارم اما از اطلاعات جزیی آن بی خبرم چراکه درحیطه وظایف من نیست وبه هیئت مدیره برمی گردد.

وی با اشاره به پیوستن آلویس نانگ به الشحانیه قطر عنوان کرد:پس از پایان لیگ هربازیکنی از تیم بازیکن آزاد محسوب شده ومی تواند با هرتیمی که دوست دارد قرارداد منعقد کند. اما اکنون همه تمرکز تیم معطوف بازی با النصر امارات است.

ذوالفقاری در باره شرایط خلیل زاده هم عنوان کرد: شجاع هم اکنون با تیم است و بازیکن آزاد محسوب می شود. اما تمرکز تیم بیشتر در ر استای برد برابر النصر است.

سرپرست تراکتورسازی در پایان یادآورشد: امیدوارم که تراکتور بتواند با برد برابر النصر افتخار فوتبال کشور مان باشد ودل هواداران تبریزی را شادکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار